Mówczynie i Mówcy

Karolina Karolczak

Karolina jest ekspertką z ponad 24-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim i trenerem motywacyjnym oraz Coachemz certyfikatemMLC oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Ambasadorka programu Marka jest Kobietą, twórczyni programu treningowego #celomania dzięki któremu jej klienci osiągają cele, autorka wielu publikacji branżowych.

Obecnie odpowiada za departament Promocji w grupie kapitałowej AsstrA. W obszarze odpowiedzialności jej zespołu jest: komunikacja globalna marki, działania marketingowe i PR na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Odpowiada za wdrażanie strategii na następujących rynkach: Europe, Eastern Europe, Asia &NorthAmerica.

Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED.

Dodatkowo jako Partnership&ProcurementDirector w Sodexo BRS teraz Pluxeebyła odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value AddedProposition z największymi sieciami na rynku (JMP, Auchan, CRF, HEBE, MMSH i wiele innych).

Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanięiLevi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 25834 obserwujących na LinkedIn).

Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie (kompetencje przyszłości). Od ponad 12 lat występowała jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem na konferencji Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – PolishNational Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska, wieloletni członek Jury POS STARS konkursu na najlepszy display reklamowy organizowanego przez OOH magazine podczas targów Festiwal Marketingu.

Od ponad 12 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – PolishNational Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska. Od 2022 zasiada w Jury Złote Spinacze.