Mówczynie i Mówcy

Agnieszka Marta Maruda

Ekspertka w obszarze motywacji, odporności psychicznej i wystąpień publicznych.  Trenerka Biznesu, Autorka książek

Zawodowa mówczyni, Trenerka, Mentorka Liderów i Liderek, wykładowczyni, Executive Coach, Pasterka RMP PRO, MTQ i NLP. 
Prelegentka na konferencjach medycznych, rozwojowych, HR’owych. Jedyna w Europie trenerka metody Instant Influence, Mówczyni TEDx.

Twórczyni i wieloletnia organizatorka Warsztatów Wystąpień Publicznych.  Prezeska Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (2022-2024), Członkini Stowarzyszenia od 2015 r.

Dekoderka DNA motywacyjnego ludzi i autorka unikalnych, indywidualnych  przepisów na efektywne funkcjonowanie osób, z którymi pracuje.
Szkoli zarządy, prezesów i prezeski, top management, przygotowuje indywidualnie do oraz szkoli całe zespoły z wystąpień publicznych. 

Współpracuje w roli mentorki, konsultantki, mentorki, trenerki coacha, z wieloma międzynarodowymi firmami, zarówno w Polsce jak i w Europie. 

Szkoli głównie z prezentacji i komunikacji dopasowanej do odbiorców, leadershipu, różnorodności, zarządzania konfliktami, podejścia coachingowego dla managementu, motywacji (RMP) i odporności psychicznej (MTQ). 

Współpracuje w roli mentorki, konsultantki, mentorki, trenerki coacha, z wieloma międzynarodowymi firmami, zarówno w Polsce jak i za granicą. Od 2017 r.  lat odpowiada za merytorykę największego cross-biznesowego programu mentoringowego w Polsce (Fundacja Liderek Biznesu).

Współtwórczyni kampanii profrekwencyjnej Kobiety Na Wybory. Autorka bestsellerowej, transformującej książki „Potęga Ulgi – od ulegania do uwolnienia”.

Dlaczego warto zaangażować Agnieszkę do współpracy?

 skomplikowane i zawiłe sprawy prezentuje w postaci prostych mechanizmów i łatwych do wdrożenia rozwiązań. Korzysta z badań naukowych, licznych doświadczeń osobistych i swoich klientów, co pozwala jej na dostarczanie szerokiego spektrum możliwości i rozwiązań. Inspiruje, zaciekawia i pobudza do myślenia. To co miękkie – prezentuje w strukturach. Do tego co strukturalne wpuszcza emocje. 

Tok wystąpienia prowadzi tak, by osoby uczestniczące czuły, że wyciągają własne wnioski z podanych przykładów i prezentowanych treści. Zabiera głos w tematach, na których dobrze się zna, a jednocześnie każde z wystąpień jest unikatowe i dostosowywane do zapotrzebowania klienta, publiczności.

Chętnie zapoznaje się z potrzebami i sytuacją klienta, by w jak najlepszy sposób wpłynąć swoim wystąpieniem na zgromadzoną publiczność i pobudzić do działania. Przemawia zarówno dla 2500 osób jak i dla bardziej kameralnych grup. Niezależnie od tego czy jest to duża scena, czy mniejsza, czy też online, jej wystąpienia utrzymują skupienie i uwagę.