Praktyk i trener biznesu, konsultant. W działaniach kieruje się „Ludzką Stroną Biznesu”. Uważa, że dbałość o człowieka, możliwość bycia sobą, jest podstawą efektywnie funkcjonujących zdrowych organizacji.
Specjalizuje się w obszarach: współpraca pokoleń; budowanie partnerskich relacji w biznesie; liderzy, z jakimi chcemy pracować.
Pomaga liderom zrozumieć perspektywę pracowników i tworzyć środowisko, w którym różne pokolenia chcą ze sobą współpracować.
7 lat pracowała w firmie z partnerskim stylem przywództwa, gdzie doświadczała sama, jak psychologicznie bezpieczne, angażujące środowisko pracy, sprzyjało rozwojowi talentów i umiejętności pracowników, ich gotowości do podejmowania wyzwań i odpowiedzialności oraz współtworzenia firmy.
Na własnej skórze przeszła lekcję pokory – „pokoleniową” transformację. Kiedyś narzekająca na młode pokolenia, od kilku już lat dzieli się doświadczeniem, inspiruje, wspiera w budowaniu w firmach efektywnej, przynoszącej wyniki i satysfakcję, komunikacji i współpracy pokoleń.
Na bazie 34 lat doświadczeń biznesowych, pomaga liderkom i liderom zrozumieć perspektywę pracowników, tworzyć angażujące środowisko, w którym różne pokolenia i osobowości, chcą pracować. Wspiera osoby przewodzące innym w rozwoju niezbędnych do tego postaw i umiejętności ludzkich.
W inspirowaniu wykorzystuje wyniki badań z neuroprzywództwa i w tym obszarze dalej się rozwija.
Jako osoba wysoko wrażliwa, dzieli się również wiedzą i doświadczeniem, jak ważna i budująca jest wysoka wrażliwość w biznesie, i jak wielką, a zarazem niedocenianą wciąż wartość, wnoszą do firm i zespołów osoby wysoko wrażliwe.
Z wykształcenia technolog żywności, z przekonania i działania ambasador partnerskiego przywództwa i współpracy pokoleń.
Od 1990 roku pracowała na stanowiskach handlowych, menedżerskich, konsultanckich i trenerskich w firmach polskich i zagranicznych.