Lipiec 18, 2018

IV Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych 7-10.01.2020

Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców
zaprasza na

IV Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych

Warszawa, 7-10 stycznia 2020 roku

Zapoznaj się z Regulaminem.

O WARSZTATACH

Podczas czterodniowych, bardzo intensywnych, stuprocentowo praktycznych warsztatów:

  • zgłębisz dalsze tajniki tworzenia przemówień i natychmiast przećwiczysz w praktyce to, czego się nauczysz,
  • spędzisz czas wśród profesjonalistów mających wieloletnie doświadczenie sceniczne i nauczysz się jak efektywnie przekazać to, co masz do przekazania tak, żeby skutecznie trafiło do odbiorcy,
  • otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek jak przygotować się do wystąpienia, co robić, a czego nie robić na scenie, co działa, a co nie działa i wiele innych
  • przećwiczysz wszystko sam i w grupie ludzi, których już znasz .

Tak jak ostatnio, teraz też przez trzy dni będziesz intensywnie pracować nad swoim wystąpieniem, które czwartego dnia zaprezentujesz na dużej, teatralnej scenie, podczas konkursu, którego finaliści otrzymają atrakcyjne nagrody!

Wszystko po to, żeby być skuteczniejszym sprzedawcą, menedżerem, ekspertem!

PROGRAM

Dzień 1. Wtorek,  7 stycznia:
Wprowadzenie / Podstawy wystąpień publicznych / Oswajanie sceny i praca głosem / Cel i struktura przemówienia

Dzień 2. Środa, 8 stycznia:
Narracja / Storytelling / Ćwiczenia aktorskie / Warstwa sceniczna przemówienia

Dzień 3. Czwartek, 9 stycznia:
Narracja / Rekwizyty i pomoce wizualne / Improwizacja / Warstwa sceniczna przemówienia

Dzień 4. Piątek, 10 stycznia:
Konkurs wystąpień publicznych

PROWADZĄCY

Warsztaty prowadzą członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców:

Agnieszka Maruda-Sperczak

Agnieszka Maruda-Sperczak

ekspertka ds. komunikacji, motywacji i rozwoju, trenerka biznesu, zawodowa mówczyni, członkini SPM

Ewa Błaszczak

Ewa Błaszczak

Trener biznesu, ekspert zarządzania i komunikacji
Bio
 Ewa Błaszczak uwielbia swoją robotę! Inspiruje ludzi biznesu do tego, by przekraczali swoje własne oczekiwania.

Wierzy, że sukces zaczyna się na literę “Z”:

Z = Zaufanie + Zespół + Zaangażowanie + Zwinność.

We wszystkim, co robi Ewa jest ENERGIA i WARTOŚĆ DODANA! Na jej wykładach nie można się nudzić! Za wykład dotyczący “Agile Leadera” została uhonorowana tytułem HR Inspiratora. Najlepiej czuje się przemawiając na Stadionie Narodowym – im więcej osób, które można zainspirować na raz, tym lepiej.

Jest profesjonalnym mówcą i trenerem biznesu, Tedx Speakerem, liderem, ekspertem zarządzania i komunikacji, innowatorem, Professional Scrum Masterem, ekspertem Design Thinking, wykładowcą Uniwersytetu L. Koźminskiego w Warszawie, Superwizorem Coachingu w International Coaching Community, zaklinaczem zespołów, finansistką, specjalistką transfer pricing, doradcą podatkowym nr 09979 oraz wielką fanką Davida Kelley’ego, Brene Brown i C.G.Junga.

Zarządzanie to jej chleb powszedni – od 20 lat jest liderem i przez lata przygotowywała programy rozwojowe dla około 5.000 liderów rocznie. Spędziła setki godzin pomagając liderom wzrastać, OSIĄGAĆ CELE, budować skuteczne ZESPOŁY, kreować i zarządzać ZMIANAMI, uruchamiać ZAANGAŻOWANIE i INNOWACYJNOŚĆ oraz KULTURĘ AGILE.

Jest autorką książek: “Angażujący lider. Angażuj, żebyś nie musiał motywować” to opracowanie, które inspiruje do angażowania, daje też konkretne narzędzia dla liderów reprezentujących wszystkie trzy szczeble zarządzania (top, middle, line) oraz prezentuje Model Organizacji Zaangażowanej, który pomaga budować angażującą kulturę. Książka dostępna jest też w języku angielskim.   

“Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka”, autorstwa Ewy Błaszczak, to niezbędnik do komunikacji w biznesie i w życiu. Stanowi obszerne studium modelu Junga i jego praktycznych zastosowań. Pomaga w budowaniu relacji, zespołów, w zarządzaniu, sprzedaży i planowaniu rozwoju. Obok książki dostępny jest też “Test Kolorów” w wersji online, który pozwala na uzyskanie w ciągu kilkunastu minut spersonalizowanego, obszernego raportu dotyczącego jego predyspozycji, talentów i stylu behawioralnego.

Ewa Błaszczak pracuje chętnie w języku polskim, a jeszcze chętniej w języku angielskim.

Jacek Chmielecki

Jacek Chmielecki

Mówca, trener biznesowy
Bio
Przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również Partnerem Zarządzającym i głównym trenerem Do&Have, mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Występował na scenie z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. Występował w trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiając do 40 000-ej publiczności.
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla Firm i Klientów indywidualnych z zakresu komunikacji , sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji, zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Marek Skała

Marek Skała

dziennikarz, autor książek, zawodowy mówca, założyciel SPM

Michał Bukowski

Michał Bukowski

Konsultant, trener, coach
Bio
Konsultant, coach i trener. Od 15 lat czynnie działający na polskim rynku.
Wychowany w rodzinie aktorskiej przez całe dzieciństwo miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją, jednak po studiach wybrał drogę konsultanta biznesu.
Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży.
Poprzez mentoring i coaching od lat wspiera rozwój menedżerów i liderów niemalże wszystkich szczebli zarządzania. Od siedmiu lat bada i rozwija zasady improwizacji scenicznej, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą kategorii Mentoring Theater w Polsce. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Maciej Trybulec

Maciej Trybulec

Doktor nauk medycznych, praktyk biznesu, menadżer

Praktyk biznesu, mentor, mówca inspiracyjny Ma ponad 27-letnie doświadczenie pracy w dużych korporacjach farmaceutycznych. Jego szczególne zainteresowania dotyczą wystąpień publicznych, wyzwań, jakie stawiane są liderom w czasach VUCA, rozwijanie umiejętności przywódczych mogącym sprostać czasom „permanentnej zmiany”, w których żyjemy. Maciej posiada ponad 25 letnie doświadczenie w wygłaszaniu prezentacji biznesowych, motywacyjnych, inspirujących podczas jego wieloletniej kariery zawodowej. Jest zwolennikiem niestandardowych wystąpień, które zaskakują, inspirują przez co zwiększają zainteresowanie odbiorcy i pozostają na długo w pamięci. Od 6 lat jest trenerem oraz mentorem polskich i zagranicznych managerów. Prowadzi treningi wystąpień publicznych, szczególnie pod kątem prezentacji biznesowych dla managerów 17 krajów europejskich. Jest członkiem międzynarodowej grupy pracującej nad projektem efektywnej komunikacji. Ekspert w Radzie ThinkTank. Spiker w Digital University.

 

Piotr Cieszewski

Piotr Cieszewski

Mówca motywacyjny, menedżer
Bio
Ekonomista, taternik, zdobywca m.in. Mount Everestu, menadżer w korporacji budowlanej Skanska, najmłodszy dyrektor oddziału w stu dwudziestolentniej historii tej jednej z największych korporacji budowlanych świata. Dyrektor Oddziału Sprzętowego wspierającego główny biznes, jak i Dyrektor Oddziału Budownictwa Drogowo-Mostowego w Warszawie, operującego na pierwszej linii frontu. Jego oddział osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników przeprowadzanych przez Istytut Gallupa.
Trener biznesu, mówca specjalizujący się w obszarze motywacji i przywództwa. Finalista konkursu na najlepszą mowę biznesową organizowanego w ramach Festiwalu Inspiracji 2014. Ekspert ds. gór dla TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat i TVP INFO.
Piotr Chimko

Piotr Chimko

Menedżer, trener biznesu
Bio
Pasjonat tematyki dojrzałego i świadomego przywództwa. Menedżer z osiemnastoletnim doświadczeniem korporacyjnym w obszarze IT, finansów i zakupów. Przewodził wdrożeniom licznych projektów, od czysto informatycznych, poprzez optymalizujące koszty, po wprowadzanie nowinek technologicznych. Aktualnie wspiera globalne przemiany w firmie Philips. Kilkadziesiąt razy w roku wychodzi na scenę, żeby przemawiać, szkolić lub prowadzić konferencje. Od 2013 roku jest związany ze Stowarzyszeniem Profesjonalnych Mówców i wspiera organizację kolejnych edycji Festiwalu Inspiracji. Od 2009 roku lokalnie, a od 2013 roku na poziomie europejskim aktywnie uczestniczy w rozwoju Toastmasters International, największej na świecie organizacji edukacyjnej, która od niemal 100 lat propaguje idee skutecznej komunikacji i przywództwa. W latach 2006-2008 wykładał ekonomię i finanse w Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu. W 2014 roku wszedł w skład Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie jako reprezentant środowiska korporacyjnego wspiera dialog między teorią a praktyką biznesową. Po godzinach biega, pływa, gra na różnych instrumentach muzycznych oraz przyjmuje razem z żoną gości w Arrivia Bed & Breakfast w Łodzi i pomaga swoim trzem synom rozwijać skrzydła.
Tomasz Kalko

Tomasz Kalko

Menedżer, trener biznesu, mówca
Bio
Trener i menadżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20.000 osób. Absolwent szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców

Prowadzi szkolenia z przywództwa, zarządzania, komunikacji, psychologii w biznesie, sprzedaży i autoprezentacji. Występuje w roli mówcy motywacyjnego, na konferencjach i spotkaniach firmowych.

Aktywny menadżer – Dyrektor ds. Rozwoju i szef działu szkoleń w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Jest autorem programów szkoleniowych ocenianych jako jedne z najskuteczniejszych w branży budowlanej.

W sferze biznesowej od samego początku związany z działami sprzedaży hurtowej i detalicznej w firmach rodzinnych oraz dużych organizacjach produkcyjno handlowych. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej. Tworząc procedury sprzedażowe i logistyczne, zdobył doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu.

Prowadzi własną firmę trenerską ARATI oraz współpracuje z grupą trenerską FLASHPOINT.

Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach oraz głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi, których efektem jest wzajemna odpowiedzialność i zaangażowanie obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości które wybiegają daleko poza elementy finansowe.

W programach szkoleniowych dużo uwagi poświęca tematowi satysfakcji oraz przeciwstawienia się procesowi wypalenia zawodowego.

Prowadzi autorskie akademie szkoleniowe: sprzedaży, przywództwa, komunikacji, prezentacji, psychologii w biznesie.

Robert Krool

Robert Krool

laureat tytułu master mentor 2017, pionier kategorii Mentoring Theater w Polsce, założyciel i prezes zarządu SPM

Robert Buszta

Robert Buszta

Trener biznesu, coach
Bio
Trener biznesu, coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada na SGH coaching. Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową). Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ok. 3000 osób. Obecnie Prezes Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki. 
Magdalena Czarnota – Krool

Magdalena Czarnota – Krool

Pedagog sceniczny, coach głosu, muzyk

Pedagog sceniczny, coach głosu, muzyk. Współpracuje od szeregu lat z wybitnymi postaciami świata biznesu oraz sztuki przy: Ambulatorium Głosu, Teatrze Palladium w Warszawie, Teatrze Groteska w Krakowie, Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców, Fundacji LifeSkills, Stołecznym Centrum Edukacji Kulturalnej w Warszawie.
Wieloletni pedagog na wydziale wokalno – aktorskim szkoły im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Pianistka i akompaniatorka. Posiada niezwykle istotny w pracy z głosem tzw. słuch absolutny. Pochodzi ze znanej rodziny aktorsko – reżyserskiej, od dziecka uczestniczyła w projektach teatralnych oraz warsztatach pracy z głosem i ciałem na całym świecie. Dorastała w środowisku pantomimy, teatru Jerzego Grotowskiego oraz Teatru Polskiego we Wrocławiu. Jej kompetencje cieszą się wysokim uznaniem środowiska artystycznego oraz biznesowego.

MIEJSCE

Warsztaty odbędą się w centrum Warszawy, w przepięknych wnętrzach MsMermaid – Conference Center at The Tides

ul. Wioślarska 8/1piętro, 00-411 Warszawa

CENA:

1199 zł netto + 23% VAT (1474 zł brutto) do końca października

1399 zł netto + 23% VAT (1720,77 zł brutto) od 1 listopada

ZAPISY:

Kliknij, by się zapisać

Członków SPM zapraszamy do skorzystania z 50% rabatu -> Kliknij, by się zapisać