16 stycznia, 2020

V Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych 6-9.07.2020

Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców
zaprasza na

V Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych

Wrocław, 6-9 lipca 2020 roku

 

 

Zapoznaj się z Regulaminem

 

O WARSZTATACH

Podczas czterodniowych, bardzo intensywnych, stuprocentowo praktycznych warsztatów:

  • zgłębisz dalsze tajniki tworzenia przemówień i natychmiast przećwiczysz w praktyce to, czego się nauczysz,
  • spędzisz czas wśród profesjonalistów mających wieloletnie doświadczenie sceniczne i nauczysz się jak efektywnie przekazać to, co masz do przekazania tak, żeby skutecznie trafiło do odbiorcy,
  • otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek jak przygotować się do wystąpienia, co robić, a czego nie robić na scenie, co działa, a co nie działa i wiele innych
  • przećwiczysz wszystko sam i w grupie ludzi, których już znasz .

Tak jak ostatnio, teraz też przez trzy dni będziesz intensywnie pracować nad swoim wystąpieniem, które czwartego dnia zaprezentujesz na dużej, teatralnej scenie, podczas konkursu, którego finaliści otrzymają atrakcyjne nagrody!

Wszystko po to, żeby być skuteczniejszym sprzedawcą, menedżerem, ekspertem!

PROGRAM

Dzień 1. Poniedziałek,  6 lipca:
Poranna sesja networkingowa z Grzegorzem Turniakiem / Wprowadzenie / Podstawy wystąpień publicznych / Oswajanie sceny i praca głosem / Cel i struktura przemówienia

Dzień 2. Wtorek, 7 lipca:
Narracja / Storytelling / Ćwiczenia aktorskie / Warstwa sceniczna przemówienia

Dzień 3. Środa, 8 lipca:
Narracja / Rekwizyty i pomoce wizualne / Improwizacja / Warstwa sceniczna przemówienia / Trudne Sytuacje

Dzień 4. Czwartek, 9 lipca stycznia:
Konkurs wystąpień publicznych

Zobacz jak było na IV Warsztatach w Warszawie:

IV Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych (styczeń 2020)

PROWADZĄCY

Warsztaty prowadzą członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców:

Agnieszka Maruda-Sperczak

Agnieszka Maruda-Sperczak

ekspertka ds. komunikacji, motywacji i rozwoju, trenerka biznesu, zawodowa mówczyni, członkini SPM

Ewa Błaszczak

Ewa Błaszczak

Trener biznesu, ekspert zarządzania i komunikacji
Bio
 Ewa Błaszczak uwielbia swoją robotę! Inspiruje ludzi biznesu do tego, by przekraczali swoje własne oczekiwania.

Wierzy, że sukces zaczyna się na literę “Z”:

Z = Zaufanie + Zespół + Zaangażowanie + Zwinność.

We wszystkim, co robi Ewa jest ENERGIA i WARTOŚĆ DODANA! Na jej wykładach nie można się nudzić! Za wykład dotyczący “Agile Leadera” została uhonorowana tytułem HR Inspiratora. Najlepiej czuje się przemawiając na Stadionie Narodowym – im więcej osób, które można zainspirować na raz, tym lepiej.

Jest profesjonalnym mówcą i trenerem biznesu, Tedx Speakerem, liderem, ekspertem zarządzania i komunikacji, innowatorem, Professional Scrum Masterem, ekspertem Design Thinking, wykładowcą Uniwersytetu L. Koźminskiego w Warszawie, Superwizorem Coachingu w International Coaching Community, zaklinaczem zespołów, finansistką, specjalistką transfer pricing, doradcą podatkowym nr 09979 oraz wielką fanką Davida Kelley’ego, Brene Brown i C.G.Junga.

Zarządzanie to jej chleb powszedni – od 20 lat jest liderem i przez lata przygotowywała programy rozwojowe dla około 5.000 liderów rocznie. Spędziła setki godzin pomagając liderom wzrastać, OSIĄGAĆ CELE, budować skuteczne ZESPOŁY, kreować i zarządzać ZMIANAMI, uruchamiać ZAANGAŻOWANIE i INNOWACYJNOŚĆ oraz KULTURĘ AGILE.

Jest autorką książek: “Angażujący lider. Angażuj, żebyś nie musiał motywować” to opracowanie, które inspiruje do angażowania, daje też konkretne narzędzia dla liderów reprezentujących wszystkie trzy szczeble zarządzania (top, middle, line) oraz prezentuje Model Organizacji Zaangażowanej, który pomaga budować angażującą kulturę. Książka dostępna jest też w języku angielskim.   

“Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka”, autorstwa Ewy Błaszczak, to niezbędnik do komunikacji w biznesie i w życiu. Stanowi obszerne studium modelu Junga i jego praktycznych zastosowań. Pomaga w budowaniu relacji, zespołów, w zarządzaniu, sprzedaży i planowaniu rozwoju. Obok książki dostępny jest też “Test Kolorów” w wersji online, który pozwala na uzyskanie w ciągu kilkunastu minut spersonalizowanego, obszernego raportu dotyczącego jego predyspozycji, talentów i stylu behawioralnego.

Ewa Błaszczak pracuje chętnie w języku polskim, a jeszcze chętniej w języku angielskim.

Magdalena Czarnota – Krool

Magdalena Czarnota – Krool

Pedagog sceniczny, coach głosu, muzyk

Pedagog sceniczny, coach głosu, muzyk. Współpracuje od szeregu lat z wybitnymi postaciami świata biznesu oraz sztuki przy: Ambulatorium Głosu, Teatrze Palladium w Warszawie, Teatrze Groteska w Krakowie, Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców, Fundacji LifeSkills, Stołecznym Centrum Edukacji Kulturalnej w Warszawie.
Wieloletni pedagog na wydziale wokalno – aktorskim szkoły im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Pianistka i akompaniatorka. Posiada niezwykle istotny w pracy z głosem tzw. słuch absolutny. Pochodzi ze znanej rodziny aktorsko – reżyserskiej, od dziecka uczestniczyła w projektach teatralnych oraz warsztatach pracy z głosem i ciałem na całym świecie. Dorastała w środowisku pantomimy, teatru Jerzego Grotowskiego oraz Teatru Polskiego we Wrocławiu. Jej kompetencje cieszą się wysokim uznaniem środowiska artystycznego oraz biznesowego.

Robert Krool

Robert Krool

laureat tytułu master mentor 2017, pionier kategorii Mentoring Theater w Polsce, założyciel i prezes zarządu SPM

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak

Założyciel, członek zarządu, Networking specialist
Bio
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim “Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem “Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem “Praktyczny poradnik networkingu”.
Marek Skała

Marek Skała

dziennikarz, autor książek, zawodowy mówca, założyciel SPM

Piotr Cieszewski

Piotr Cieszewski

Mówca motywacyjny, menedżer
Bio
Ekonomista, taternik, zdobywca m.in. Mount Everestu, menadżer w korporacji budowlanej Skanska, najmłodszy dyrektor oddziału w stu dwudziestolentniej historii tej jednej z największych korporacji budowlanych świata. Dyrektor Oddziału Sprzętowego wspierającego główny biznes, jak i Dyrektor Oddziału Budownictwa Drogowo-Mostowego w Warszawie, operującego na pierwszej linii frontu. Jego oddział osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników przeprowadzanych przez Istytut Gallupa.
Trener biznesu, mówca specjalizujący się w obszarze motywacji i przywództwa. Finalista konkursu na najlepszą mowę biznesową organizowanego w ramach Festiwalu Inspiracji 2014. Ekspert ds. gór dla TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat i TVP INFO.
Piotr Chimko

Piotr Chimko

Menedżer, trener biznesu
Bio
Pasjonat tematyki dojrzałego i świadomego przywództwa. Menedżer z osiemnastoletnim doświadczeniem korporacyjnym w obszarze IT, finansów i zakupów. Przewodził wdrożeniom licznych projektów, od czysto informatycznych, poprzez optymalizujące koszty, po wprowadzanie nowinek technologicznych. Aktualnie wspiera globalne przemiany w firmie Philips. Kilkadziesiąt razy w roku wychodzi na scenę, żeby przemawiać, szkolić lub prowadzić konferencje. Od 2013 roku jest związany ze Stowarzyszeniem Profesjonalnych Mówców i wspiera organizację kolejnych edycji Festiwalu Inspiracji. Od 2009 roku lokalnie, a od 2013 roku na poziomie europejskim aktywnie uczestniczy w rozwoju Toastmasters International, największej na świecie organizacji edukacyjnej, która od niemal 100 lat propaguje idee skutecznej komunikacji i przywództwa. W latach 2006-2008 wykładał ekonomię i finanse w Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu. W 2014 roku wszedł w skład Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie jako reprezentant środowiska korporacyjnego wspiera dialog między teorią a praktyką biznesową. Po godzinach biega, pływa, gra na różnych instrumentach muzycznych oraz przyjmuje razem z żoną gości w Arrivia Bed & Breakfast w Łodzi i pomaga swoim trzem synom rozwijać skrzydła.
Michał Bukowski

Michał Bukowski

Konsultant, trener, coach
Bio
Konsultant, coach i trener. Od 15 lat czynnie działający na polskim rynku.
Wychowany w rodzinie aktorskiej przez całe dzieciństwo miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją, jednak po studiach wybrał drogę konsultanta biznesu.
Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży.
Poprzez mentoring i coaching od lat wspiera rozwój menedżerów i liderów niemalże wszystkich szczebli zarządzania. Od siedmiu lat bada i rozwija zasady improwizacji scenicznej, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą kategorii Mentoring Theater w Polsce. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Robert Buszta

Robert Buszta

Trener biznesu, coach
Bio
Trener biznesu, coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada na SGH coaching. Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową). Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ok. 3000 osób. Obecnie Prezes Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki. 
Marzena Mazur

Marzena Mazur

Mentorka, dziennikarka
Bio
Doktor psychologii (UW), psycholog biznesu, mentorka i doradca wyższej kadry menedżerskiej. Praktyk biznesu z 15-letnim doświadczeniem menedżerskim. Pasjonatka eksperymentów psychologicznych i mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
Pomysłodawczyni i współzałożycielka Klubu Kobiet Mówiących na Głos. Od 2000 roku pracuje jako mentorka i doradczyni biznesowa. W 2011 została prezydentem polskiego oddziału International Institute of Coaching and Mentoring.
Od 2009 współpracuje z Radiem TOK FM prowadząc autorskie audycje, najpierw „Na własnej skórze”, a od 2011 roku „Strefę Szefa” – pierwszą na polskim rynku audycję o zarządzaniu. Występuje jako ekspert w programach telewizyjnych, jest autorką artykułów naukowych i kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej i codziennej.
Maciej Trybulec

Maciej Trybulec

Trener, praktyk biznesu, mówca inspiracyjny

Praktyk biznesu, mentor, mówca inspiracyjny Ma ponad 27-letnie doświadczenie pracy w dużych korporacjach farmaceutycznych. Jego szczególne zainteresowania dotyczą wystąpień publicznych, wyzwań, jakie stawiane są liderom w czasach VUCA, rozwijanie umiejętności przywódczych mogącym sprostać czasom „permanentnej zmiany”, w których żyjemy. Maciej posiada ponad 25 letnie doświadczenie w wygłaszaniu prezentacji biznesowych, motywacyjnych, inspirujących podczas jego wieloletniej kariery zawodowej. Jest zwolennikiem niestandardowych wystąpień, które zaskakują, inspirują przez co zwiększają zainteresowanie odbiorcy i pozostają na długo w pamięci. Od 6 lat jest trenerem oraz mentorem polskich i zagranicznych managerów. Prowadzi treningi wystąpień publicznych, szczególnie pod kątem prezentacji biznesowych dla managerów 17 krajów europejskich. Jest członkiem międzynarodowej grupy pracującej nad projektem efektywnej komunikacji. Ekspert w Radzie ThinkTank. Spiker w Digital University.

 

Lidia Buksak

Trenerka wystąpień publicznych
  • Trenerka wystąpień publicznych z 25-letnim doświadczeniem.
  • Logopeda medialny.
  • Autorka bestsellerowej książki “Szkoła Mówców” (Onepress, 2018).
  • Mówca i nauczyciel mówców.
  • Prowadzi szkolenia, konsultacje i doradztwo w zakresie wystąpień publicznych, przygotowania i prowadzenia prezentacji biznesowych, wystąpień w mediach, online i przed kamerą, budowania wizerunku, emisji głosu, wyrazistego mówienia i kultury żywego słowa.
  • Szkoli menedżerów i zarządy największych firm w Polsce. Wielokrotnie wspierała i przygotowywała swoich Klientów do strategicznych wystąpień.
  • Jest mówcą na konferencjach biznesowych i zamkniętych eventach.
  • Tworzy kursy online dla osób występujących publicznie, np. kompleksowy kurs Mistrzowska Formuła Wystąpień Publicznych.
  • 18 lat prowadziła stałe szkolenia i konsultacje dla dziennikarzy TVP: „Wiadomości” TVP1 i „Panoramy” TVP2, TVP INFO.
  • Jest autorką pierwszego w Polsce programu studiów podyplomowych dla osób chcących doskonalić swój wizerunek: SZKOŁA MÓWCÓW w WSAiB w Gdyni. 
  • Kierowała i prowadziła zajęcia pięciu edycji swojego kursu Studium Głosu i Wymowy.
  • Jest wykładowcą akademickim, wykłada przedmiot „Nowoczesna prezentacja biznesowa” na studiach podyplomowych i EMBA – stale współpracuje z PAN.
  • Współpracuje z Klientami budując koncepcję konferencji biznesowych, przygotowując mówców i dbając o to, żeby przekaz wydarzenia był spójny, zróżnicowany i atrakcyjny.
Marcin Renduda

Marcin Renduda

Mówca inspiracyjny, konsultant, trener
Bio
Marcin Renduda jest inspirującym mówcą, konsultantem i trenerem. Zajmuje się rozwojem ludzi, firm oraz organizacji. Przez wiele lat zdobywał doświadczenie w polskich i zagranicznych firmach pracując jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla. Jest ekspertem sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedażowymi, marketingu oraz rozwoju organizacji. Swoją największą inspirację czerpie od ludzi, z którymi spotyka się każdego dnia.

Jest aktywnym przedsiębiorcą (chupacabra.eu) oraz autorem i prowadzącym edukacyjne programy skierowane do osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem (KOMPAS, IDG MARKETING HUB). W szczególności pochłania go tematyka B2B i miejsce człowieka (po obu stronach) w zawiłościach partnerstwa biznesowego.

Jego głównym zainteresowaniem jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w rozwoju biznesu. Patrząc w przyszłość szuka trendów, a następnie wdraża je, aby jego Klienci stawali się kreatorami otaczającego ich Świata.

Jego pasją jest człowiek i jego zdolność wykorzystania tego co przynosi najlepsze rezultaty.

Od 2005 roku z jego wiedzy i doświadczenia skorzystało ponad 100 firm i ponad 10 000 osób.

Sam stale dba o własny rozwój uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i kursach w kraju jak i za granicą.

Publikuje teksty specjalistyczne związane z obszarem swojej działalności.

Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Wrocławskim.

MIEJSCE

Warsztaty odbędą się w centrum Wrocławia.

Dokładną lokalizację ogłosimy w marcu 2020.

CENA:

1299 brutto do 31 stycznia 2020

1599 brutto od 31 stycznia do 31 marca

1799 brutto od 1 kwietnia do 15 maja

1999 brutto od 16 maja do 15 czerwca

Po tym terminie (15 czerwca) – jak wynika z naszego doświadczenia – nie będzie już dostępnych miejsc.

ZAPISY dla początkujących

ZAPISY dla zaawansowanych

 

Dodatkowe opcje:

Możesz także zgłoszenie wysłać na adres e-mail: ams@agnieszka-maruda.pl i:

1. Dokonać płatności przelewem tradycyjnym 

Nr konta 86 2490 0005 0000 4520 3990 9412

Vision Consulting Group Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Marcelińska 92
60-324 Poznań
NIP 972-123-50-92

2. Dokonać płatności poprzez PayPal wpisując lub wybierając właściwą kwotę: 

Opcja 1:

PayPal.me

Opcja 2:


Cena w zależności od terminu




Zgłoszenie z danymi do faktury wyślij na adres: ams@agnieszka-maruda.pl

 

Ilość miejsc ograniczona