Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców
zaprasza na
VI Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych
Trójmiasto, 4-7 stycznia 2021 roku /WAŻNE – z uwagi na obecną sytuację warsztaty przeniesione na inny termin.
UWAGA – nowy termin warsztatów podamy najpóźniej do 31.01.2021
Zapoznaj się z Regulaminem
O WARSZTATACH
Podczas czterodniowych, bardzo intensywnych, stuprocentowo praktycznych warsztatów:
- zgłębisz dalsze tajniki tworzenia przemówień i natychmiast przećwiczysz w praktyce to, czego się nauczysz,
- spędzisz czas wśród profesjonalistów mających wieloletnie doświadczenie sceniczne i nauczysz się jak efektywnie przekazać to, co masz do przekazania tak, żeby skutecznie trafiło do odbiorcy,
- otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek jak przygotować się do wystąpienia, co robić, a czego nie robić na scenie, co działa, a co nie działa i wiele innych
- przećwiczysz wszystko sam i w grupie ludzi, których już znasz .
Tak jak ostatnio, teraz też przez trzy dni będziesz intensywnie pracować nad swoim wystąpieniem, które czwartego dnia zaprezentujesz na dużej, teatralnej scenie, podczas konkursu, którego finaliści otrzymają atrakcyjne nagrody!
Wszystko po to, żeby być skuteczniejszym sprzedawcą, menedżerem, ekspertem!
PROGRAM
Dzień 1. Poniedziałek, 4 stycznia:
Poranna sesja networkingowa / Wprowadzenie / Podstawy wystąpień publicznych / Oswajanie sceny i praca głosem / Cel i struktura przemówienia
Dzień 2. Wtorek, 5 stycznia:
Narracja / Storytelling / Ćwiczenia aktorskie / Warstwa sceniczna przemówienia
Dzień 3. Środa, 6 stycznia:
Narracja / Rekwizyty i pomoce wizualne / Improwizacja / Warstwa sceniczna przemówienia / Trudne Sytuacje
Dzień 4. Czwartek, 7 stycznia:
Konkurs wystąpień publicznych
Zobacz jak było na IV Warsztatach w Warszawie:
IV Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych (styczeń 2020)
PROWADZĄCY
Warsztaty prowadzą członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców:
Bio
Jedyna trenerka w Polsce, która uczyła się metody Instant Influence – Błyskawicznej Motywacji u jej autora, dr. Michaela V. Pantalona.
Ma za sobą setki godzin na scenie, tysiące na sali szkoleniowej i w pracy indywidualnej z ludźmi.
Przemawia również na dużych scenach mówiąc o motywacji, rozwiewa mity z nią związane. Udziela wywiadów i chętnie dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
Inspiruje i angażuje, jest zwolenniczką trenowania umiejętności i budowania wartościowych nawyków, a tym samym wykorzystywania wiedzy w praktyce zarówno biznesowej jak i w życiu osobistym. Lubi ludzi i wierzy, że każdy ma jakiś talent – ważne żeby go odkryć i dobrze wykorzystać.
Dzięki autorskim Ogólnopolskim Konferencjom Kobiet Przedsiębiorczych w latach 2005-2010 przeszkoliła blisko 5 tys. kobiet biznesu.
Jej najnowszy projekt to #WeźNieMarudź – nagrania o tym jak zmodyfikować narodowy polski sport, czyli narzekanie.
Jest członkinią organizacji: Stowarzyszenia Polskich Mówców, Vital Voices, oraz Fundacji Liderek Biznesu.
Bio
Pomysłodawczyni i współzałożycielka Klubu Kobiet Mówiących na Głos. Od 2000 roku pracuje jako mentorka i doradczyni biznesowa. W 2011 została prezydentem polskiego oddziału International Institute of Coaching and Mentoring.
Od 2009 współpracuje z Radiem TOK FM prowadząc autorskie audycje, najpierw „Na własnej skórze”, a od 2011 roku „Strefę Szefa” – pierwszą na polskim rynku audycję o zarządzaniu. Występuje jako ekspert w programach telewizyjnych, jest autorką artykułów naukowych i kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej i codziennej.

Magdalena Czarnota – Krool
Pedagog sceniczny, coach głosu, muzyk. Współpracuje od szeregu lat z wybitnymi postaciami świata biznesu oraz sztuki przy: Ambulatorium Głosu, Teatrze Palladium w Warszawie, Teatrze Groteska w Krakowie, Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców, Fundacji LifeSkills, Stołecznym Centrum Edukacji Kulturalnej w Warszawie.
Wieloletni pedagog i na wydziale wokalno – aktorskim szkoły im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Pianistka i akompaniatorka. Posiada niezwykle istotny w pracy z głosem tzw. słuch absolutny. Pochodzi ze znanej rodziny aktorsko – reżyserskiej, od dziecka uczestniczyła w projektach teatralnych oraz warsztatach pracy z głosem i ciałem na całym świecie. Dorastała w środowisku pantomimy, teatru Jerzego Grotowskiego oraz Teatru Polskiego we Wrocławiu. Jej kompetencje cieszą się wysokim uznaniem środowiska artystycznego oraz biznesowego. Jest wiernym wolontariuszem i ambasadorem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w świecie opery oraz teatru.

Robert Krool
laureat tytułu master mentor 2017, pionier kategorii Mentoring Theater w Polsce, założyciel i prezes zarządu SPM
Bio
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim „Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem „Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem „Praktyczny poradnik networkingu”.
Bio
Siłą jego wystąpień jest:
- dopasowanie posiadanej wiedzy i techniki wystąpień do firmy, grupy i potrzeb klienta,
- wykorzystanie osobistych kontaktów (i wywiadów) z takimi osobami jak Brian Tracy, Robert Cialdinii, Stephen R. Covey, Philip Kotler, Daniel Goleman, William L. Ury, Meredith Belbin, Tom Peters, Kevin Hogan i inni,
- wykorzystanie dużej dynamiki, doświadczeń nurkowych (ratownik) i górskich (przewodnik), technik hipnozy i aktywizacji dużych grup.
Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.
Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książek, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie wykłady z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.
Bio
Występował na scenie z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. Występował w trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiając do 40 000-ej publiczności.
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla Firm i Klientów indywidualnych z zakresu komunikacji , sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji, zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Bio
Doświadczony mówca motywacyjny, konsultant, doradca i trener komunikacji interpersonalnej. Zajmuje się głównie projektami rozwojowymi dla Lekarzy i Farmaceutów oraz pracowników firm farmaceutycznych. Świadczył usługi dla 92 kluczowych przedsiębiorstw z tego sektora.
Z wykształcenia jest negocjatorem i specjalistą ds. komunikacji oraz absolwentem podyplomowego kursu „Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny” na Uniwersytecie Medycznym Stanforda. Jest autorem kilku istotnych badań opinii, jak np. oczekiwania Pacjentów wobec Lekarzy. Od 2000 roku prowadzi treningi, wykłady motywacyjne, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 60 000 osób, w tym ponad 30 000 Lekarzy, 15 000 Farmaceutów, 5 000 Pielęgniarek i ponad 10 000 pracowników firm farmaceutycznych.
Pełni funkcję Przewodniczącego Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Od wielu lat występuje na najważniejszych zjazdach, konferencjach i kongresach medycznych. Interaktywne i praktyczne wystąpienia Zbigniewa Kowalskiego dotyczą porozumienia, lojalności, zarządzania relacjami i motywowania do przestrzegania zaleceń dzięki dobrej komunikacji. Zapraszany jako komentator i ekspert oraz cytowany przez czołowe media.
Jest współautorem bestsellerowej książki „Mount Everest Biznesu”, autorem rozdziałów na temat komunikacji w podręcznikach „Nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych”, „Kompleksowa opieka nad pacjentem w wieku podeszłym”, „Kuchnia dla serca” i autorem poradników „Zdrowa Komunikacja”, „Wspólnie dla serca”, „Jak stworzyć gabinet doskonały”, „Komunikacja z pacjentem w gabinecie okulistycznym”, „Współodpowiedzialność w terapii hemofilii – jak rozmawiać z pacjentem i jego rodziną”.
Jest akredytowanym konsultantem Insights Discovery (typologia stylów funkcjonowania) oraz Body Language Institute Washington (rozpoznawanie kłamstwa w kontakcie interpersonalnym).
Bio
Wychowany w rodzinie aktorskiej przez całe dzieciństwo miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją, jednak po studiach wybrał drogę konsultanta biznesu.
Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży.
Poprzez mentoring i coaching od lat wspiera rozwój menedżerów i liderów niemalże wszystkich szczebli zarządzania. Od siedmiu lat bada i rozwija zasady improwizacji scenicznej, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą kategorii Mentoring Theater w Polsce. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Bio
Bio

Marcin Renduda
Bio
Jest aktywnym przedsiębiorcą (chupacabra.eu) oraz autorem i prowadzącym edukacyjne programy skierowane do osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem (KOMPAS, IDG MARKETING HUB). W szczególności pochłania go tematyka B2B i miejsce człowieka (po obu stronach) w zawiłościach partnerstwa biznesowego.
Jego głównym zainteresowaniem jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w rozwoju biznesu. Patrząc w przyszłość szuka trendów, a następnie wdraża je, aby jego Klienci stawali się kreatorami otaczającego ich Świata.
Jego pasją jest człowiek i jego zdolność wykorzystania tego co przynosi najlepsze rezultaty.
Od 2005 roku z jego wiedzy i doświadczenia skorzystało ponad 100 firm i ponad 10 000 osób.
Sam stale dba o własny rozwój uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i kursach w kraju jak i za granicą.
Publikuje teksty specjalistyczne związane z obszarem swojej działalności.
Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Wrocławskim.
MIEJSCE
Warsztaty odbędą się w Trójmieście
ZAPISY dla początkujących i zaawansowanych pod tym linkiem
rabat dla uczestników Festiwalu Inspiracji (na hasło podane podczas festiwalu) do zastosowaniaa na platformie Event On Click (powyższy link)
____________________________________________
Dodatkowe opcje:
Możesz także zgłoszenie wysłać na adres e-mail: ams@agnieszka-maruda.pl i:
1. Dokonać płatności przelewem tradycyjnym
Nr konta 86 2490 0005 0000 4520 3990 9412
Vision Consulting Group Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Marcelińska 92
60-324 Poznań
NIP 972-123-50-92
kontakt tel. 604 54 27 37
2. Dokonać płatności poprzez PayPal wpisując lub wybierając właściwą kwotę:
Opcja 1:
Opcja 2:
Płatność tylko i wyłącznie dla uczestników warsztatów dla zaawansowanych (vol. 2 i 3)