15 lipca, 2020

VI Zimowe Warsztaty Wystąpień Publicznych 4-7.01.2021

Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców
zaprasza na

VI Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych

Trójmiasto, 4-7 stycznia 2021 roku

Zapoznaj się z Regulaminem

O WARSZTATACH

Podczas czterodniowych, bardzo intensywnych, stuprocentowo praktycznych warsztatów:

  • zgłębisz dalsze tajniki tworzenia przemówień i natychmiast przećwiczysz w praktyce to, czego się nauczysz,
  • spędzisz czas wśród profesjonalistów mających wieloletnie doświadczenie sceniczne i nauczysz się jak efektywnie przekazać to, co masz do przekazania tak, żeby skutecznie trafiło do odbiorcy,
  • otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek jak przygotować się do wystąpienia, co robić, a czego nie robić na scenie, co działa, a co nie działa i wiele innych
  • przećwiczysz wszystko sam i w grupie ludzi, których już znasz .

Tak jak ostatnio, teraz też przez trzy dni będziesz intensywnie pracować nad swoim wystąpieniem, które czwartego dnia zaprezentujesz na dużej, teatralnej scenie, podczas konkursu, którego finaliści otrzymają atrakcyjne nagrody!

Wszystko po to, żeby być skuteczniejszym sprzedawcą, menedżerem, ekspertem!

PROGRAM

Dzień 1. Poniedziałek,  4 stycznia:
Poranna sesja networkingowa / Wprowadzenie / Podstawy wystąpień publicznych / Oswajanie sceny i praca głosem / Cel i struktura przemówienia

Dzień 2. Wtorek, 5 stycznia:
Narracja / Storytelling / Ćwiczenia aktorskie / Warstwa sceniczna przemówienia

Dzień 3. Środa, 6 stycznia:
Narracja / Rekwizyty i pomoce wizualne / Improwizacja / Warstwa sceniczna przemówienia / Trudne Sytuacje

Dzień 4. Czwartek, 7 stycznia:
Konkurs wystąpień publicznych

Zobacz jak było na IV Warsztatach w Warszawie:

IV Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych (styczeń 2020)

PROWADZĄCY

Warsztaty prowadzą członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców:

Agnieszka Maruda-Sperczak

Agnieszka Maruda-Sperczak

Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna
Bio
Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna i inspiracyjna, akredytowana Coach ICF, Master RMP (Reiss Motivation Profile), Master NLP, mentorka i praktyk biznesu, konsultantka, promotorka przedsiębiorczości kobiet, skutecznego motywowania i komunikacji opartej o wartości.
Jedyna trenerka w Polsce, która uczyła się metody Instant Influence – Błyskawicznej Motywacji u jej autora, dr. Michaela V. Pantalona.
Ma za sobą setki godzin na scenie, tysiące na sali szkoleniowej i w pracy indywidualnej z ludźmi.
Przemawia również na dużych scenach mówiąc o motywacji, rozwiewa mity z nią związane. Udziela wywiadów i chętnie dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
Inspiruje i angażuje, jest zwolenniczką trenowania umiejętności i budowania wartościowych nawyków, a tym samym wykorzystywania wiedzy w praktyce zarówno biznesowej jak i w życiu osobistym. Lubi ludzi i wierzy, że każdy ma jakiś talent – ważne żeby go odkryć i dobrze wykorzystać.
Dzięki autorskim Ogólnopolskim Konferencjom Kobiet Przedsiębiorczych w latach 2005-2010 przeszkoliła blisko 5 tys. kobiet biznesu.
Jej najnowszy projekt to #WeźNieMarudź – nagrania o tym jak zmodyfikować narodowy polski sport, czyli narzekanie.
Jest członkinią organizacji: Stowarzyszenia Polskich Mówców, Vital Voices, oraz Fundacji Liderek Biznesu.
Marzena Mazur

Marzena Mazur

Mentorka, dziennikarka
Bio
Doktor psychologii (UW), psycholog biznesu, mentorka i doradca wyższej kadry menedżerskiej. Praktyk biznesu z 15-letnim doświadczeniem menedżerskim. Pasjonatka eksperymentów psychologicznych i mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
Pomysłodawczyni i współzałożycielka Klubu Kobiet Mówiących na Głos. Od 2000 roku pracuje jako mentorka i doradczyni biznesowa. W 2011 została prezydentem polskiego oddziału International Institute of Coaching and Mentoring.
Od 2009 współpracuje z Radiem TOK FM prowadząc autorskie audycje, najpierw „Na własnej skórze”, a od 2011 roku „Strefę Szefa” – pierwszą na polskim rynku audycję o zarządzaniu. Występuje jako ekspert w programach telewizyjnych, jest autorką artykułów naukowych i kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej i codziennej.
Magdalena Czarnota – Krool

Magdalena Czarnota – Krool

Członkini honorowa

Pedagog sceniczny, coach głosu, muzyk. Współpracuje od szeregu lat z wybitnymi postaciami świata biznesu oraz sztuki przy: Ambulatorium Głosu, Teatrze Palladium w Warszawie, Teatrze Groteska w Krakowie, Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców, Fundacji LifeSkills, Stołecznym Centrum Edukacji Kulturalnej w Warszawie.
Wieloletni pedagog i na wydziale wokalno – aktorskim szkoły im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Pianistka i akompaniatorka. Posiada niezwykle istotny w pracy z głosem tzw. słuch absolutny. Pochodzi ze znanej rodziny aktorsko – reżyserskiej, od dziecka uczestniczyła w projektach teatralnych oraz warsztatach pracy z głosem i ciałem na całym świecie. Dorastała w środowisku pantomimy, teatru Jerzego Grotowskiego oraz Teatru Polskiego we Wrocławiu. Jej kompetencje cieszą się wysokim uznaniem środowiska artystycznego oraz biznesowego. Jest wiernym wolontariuszem i ambasadorem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w świecie opery oraz teatru.

Robert Krool

Robert Krool

laureat tytułu master mentor 2017, pionier kategorii Mentoring Theater w Polsce, założyciel i prezes zarządu SPM

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak

Założyciel, Networking specialist
Bio
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim „Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem „Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem „Praktyczny poradnik networkingu”.
Marek Skała

Marek Skała

Założyciel, mówca inspiracyjny i motywacyjny, trener warsztatowy, coach, mentor
Bio
Mówca inspiracyjny i motywacyjny. Trener warsztatowy, coach, mentor.

Siłą jego wystąpień jest:

  • dopasowanie posiadanej wiedzy i techniki wystąpień do firmy, grupy i potrzeb klienta,
  • wykorzystanie osobistych kontaktów (i wywiadów) z takimi osobami jak Brian Tracy, Robert Cialdinii, Stephen R. Covey, Philip Kotler, Daniel Goleman, William L. Ury, Meredith Belbin, Tom Peters, Kevin Hogan i inni,
  • wykorzystanie dużej dynamiki, doświadczeń nurkowych (ratownik) i górskich (przewodnik), technik hipnozy i aktywizacji dużych grup.

Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książek, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie wykłady z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

Jacek Chmielecki

Jacek Chmielecki

Mówca, trener biznesowy
Bio
Przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również Partnerem Zarządzającym i głównym trenerem Do&Have, mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Występował na scenie z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. Występował w trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiając do 40 000-ej publiczności.
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla Firm i Klientów indywidualnych z zakresu komunikacji , sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji, zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Zbigniew Kowalski

Zbigniew Kowalski

Doświadczony mówca motywacyjny, członek zarządu, konsultant, doradca
Bio
Dyrektor programowy spółki Komunikacja z pacjentem.pl, jeden z pierwszych w Polsce nauczycieli akademickich nauczających studentów wydziału lekarskiego metod porozumiewania się z pacjentami.
Doświadczony mówca motywacyjny, konsultant, doradca i trener komunikacji interpersonalnej. Zajmuje się głównie projektami rozwojowymi dla Lekarzy i Farmaceutów oraz pracowników firm farmaceutycznych. Świadczył usługi dla 92 kluczowych przedsiębiorstw z tego sektora.
Z wykształcenia jest negocjatorem i specjalistą ds. komunikacji oraz absolwentem podyplomowego kursu „Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny” na Uniwersytecie Medycznym Stanforda. Jest autorem kilku istotnych badań opinii, jak np. oczekiwania Pacjentów wobec Lekarzy. Od 2000 roku prowadzi treningi, wykłady motywacyjne, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 60 000 osób, w tym ponad 30 000 Lekarzy, 15 000 Farmaceutów, 5 000 Pielęgniarek i ponad 10 000 pracowników firm farmaceutycznych.
Pełni funkcję Przewodniczącego Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Od wielu lat występuje na najważniejszych zjazdach, konferencjach i kongresach medycznych. Interaktywne i praktyczne wystąpienia Zbigniewa Kowalskiego dotyczą porozumienia, lojalności, zarządzania relacjami i motywowania do przestrzegania zaleceń dzięki dobrej komunikacji. Zapraszany jako komentator i ekspert oraz cytowany przez czołowe media.
Jest współautorem bestsellerowej książki „Mount Everest Biznesu”, autorem rozdziałów na temat komunikacji w podręcznikach „Nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych”, „Kompleksowa opieka nad pacjentem w wieku podeszłym”, „Kuchnia dla serca” i autorem poradników „Zdrowa Komunikacja”, „Wspólnie dla serca”, „Jak stworzyć gabinet doskonały”, „Komunikacja z pacjentem w gabinecie okulistycznym”, „Współodpowiedzialność w terapii hemofilii – jak rozmawiać z pacjentem i jego rodziną”.
Jest akredytowanym konsultantem Insights Discovery (typologia stylów funkcjonowania) oraz Body Language Institute Washington (rozpoznawanie kłamstwa w kontakcie interpersonalnym).
Michał Bukowski

Michał Bukowski

Konsultant, trener, coach
Bio
Konsultant, coach i trener. Od 15 lat czynnie działający na polskim rynku.
Wychowany w rodzinie aktorskiej przez całe dzieciństwo miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją, jednak po studiach wybrał drogę konsultanta biznesu.
Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży.
Poprzez mentoring i coaching od lat wspiera rozwój menedżerów i liderów niemalże wszystkich szczebli zarządzania. Od siedmiu lat bada i rozwija zasady improwizacji scenicznej, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą kategorii Mentoring Theater w Polsce. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Robert Buszta

Robert Buszta

Trener biznesu, coach
Bio
Trener biznesu, coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada na SGH coaching. Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową). Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ok. 3000 osób. Obecnie Prezes Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki. 
Piotr Chimko

Piotr Chimko

Menedżer, trener biznesu
Bio
Pasjonat tematyki dojrzałego i świadomego przywództwa. Menedżer z osiemnastoletnim doświadczeniem korporacyjnym w obszarze IT, finansów i zakupów. Przewodził wdrożeniom licznych projektów, od czysto informatycznych, poprzez optymalizujące koszty, po wprowadzanie nowinek technologicznych. Aktualnie wspiera globalne przemiany w firmie Philips. Kilkadziesiąt razy w roku wychodzi na scenę, żeby przemawiać, szkolić lub prowadzić konferencje. Od 2013 roku jest związany ze Stowarzyszeniem Profesjonalnych Mówców i wspiera organizację kolejnych edycji Festiwalu Inspiracji. Od 2009 roku lokalnie, a od 2013 roku na poziomie europejskim aktywnie uczestniczy w rozwoju Toastmasters International, największej na świecie organizacji edukacyjnej, która od niemal 100 lat propaguje idee skutecznej komunikacji i przywództwa. W latach 2006-2008 wykładał ekonomię i finanse w Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu. W 2014 roku wszedł w skład Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie jako reprezentant środowiska korporacyjnego wspiera dialog między teorią a praktyką biznesową. Po godzinach biega, pływa, gra na różnych instrumentach muzycznych oraz przyjmuje razem z żoną gości w Arrivia Bed & Breakfast w Łodzi i pomaga swoim trzem synom rozwijać skrzydła.
Marcin Renduda

Marcin Renduda

Mówca inspiracyjny, konsultant, trener
Bio
Marcin Renduda jest inspirującym mówcą, konsultantem i trenerem. Zajmuje się rozwojem ludzi, firm oraz organizacji. Przez wiele lat zdobywał doświadczenie w polskich i zagranicznych firmach pracując jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla. Jest ekspertem sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedażowymi, marketingu oraz rozwoju organizacji. Swoją największą inspirację czerpie od ludzi, z którymi spotyka się każdego dnia.

Jest aktywnym przedsiębiorcą (chupacabra.eu) oraz autorem i prowadzącym edukacyjne programy skierowane do osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem (KOMPAS, IDG MARKETING HUB). W szczególności pochłania go tematyka B2B i miejsce człowieka (po obu stronach) w zawiłościach partnerstwa biznesowego.

Jego głównym zainteresowaniem jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w rozwoju biznesu. Patrząc w przyszłość szuka trendów, a następnie wdraża je, aby jego Klienci stawali się kreatorami otaczającego ich Świata.

Jego pasją jest człowiek i jego zdolność wykorzystania tego co przynosi najlepsze rezultaty.

Od 2005 roku z jego wiedzy i doświadczenia skorzystało ponad 100 firm i ponad 10 000 osób.

Sam stale dba o własny rozwój uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i kursach w kraju jak i za granicą.

Publikuje teksty specjalistyczne związane z obszarem swojej działalności.

Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Wrocławskim.

MIEJSCE

Warsztaty odbędą się w Trójmieście

ZAPISY dla początkujących i zaawansowanych pod tym linkiem

rabat dla uczestników Festiwalu Inspiracji (na hasło podane podczas festiwalu) do zastosowaniaa na platformie Event On Click (powyższy link)

____________________________________________

Dodatkowe opcje:

Możesz także zgłoszenie wysłać na adres e-mail: ams@agnieszka-maruda.pl i:

1. Dokonać płatności przelewem tradycyjnym 

Nr konta 86 2490 0005 0000 4520 3990 9412

Vision Consulting Group Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Marcelińska 92
60-324 Poznań
NIP 972-123-50-92

2. Dokonać płatności poprzez PayPal wpisując lub wybierając właściwą kwotę: 

Opcja 1:

PayPal.me

Opcja 2:

CENA dla początkujących:

1199 brutto do 31 lipca 2020

1599 brutto od 1 sierpnia 13 września 2020

1799 brutto od 14 września do 31 października 2020

1999 brutto od 1 listopada do 31 grudnia 2020

Cena zależy od terminu rezerwacji



Płatność tylko i wyłącznie dla uczestników warsztatów dla zaawansowanych (vol. 2 i 3)

CENA dla zaawansowanych:

999 brutto do 24 lipca 2020

1199 brutto od 1 sierpnia 13 września 2020

1599 brutto od 14 września do 31 października 2020

1799 brutto od 1 listopada do 31 grudnia 2020

Cena zależy od terminu rezerwacji