15 lipca, 2020

VI Letnie Warsztaty Wystąpień Publicznych 5-8.07.2021

Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców
zaprasza na

VI Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych

Kraków, 5-8 lipca 2021 roku

Zapoznaj się z Regulaminem

O WARSZTATACH

Podczas czterodniowych, bardzo intensywnych, stuprocentowo praktycznych warsztatów:

  • zgłębisz dalsze tajniki tworzenia przemówień i natychmiast przećwiczysz w praktyce to, czego się nauczysz,
  • spędzisz czas wśród profesjonalistów mających wieloletnie doświadczenie sceniczne i nauczysz się jak efektywnie przekazać to, co masz do przekazania tak, żeby skutecznie trafiło do odbiorcy,
  • otrzymasz dziesiątki praktycznych wskazówek jak przygotować się do wystąpienia, co robić, a czego nie robić na scenie, co działa, a co nie działa i wiele innych
  • przećwiczysz wszystko sam i w grupie ludzi, których już znasz .

Tak jak ostatnio, teraz też przez trzy dni będziesz intensywnie pracować nad swoim wystąpieniem, które czwartego dnia zaprezentujesz na dużej, teatralnej scenie, podczas konkursu, którego finaliści otrzymają atrakcyjne nagrody!

Wszystko po to, żeby być skuteczniejszym sprzedawcą, menedżerem, ekspertem!

PROGRAM

Dzień 1. Poniedziałek,  5 lipca:
Poranna sesja networkingowa / Wprowadzenie / Podstawy wystąpień publicznych / Oswajanie sceny i praca głosem / Cel i struktura przemówienia

Dzień 2. Wtorek, 6 lipca::
Narracja / Storytelling / Ćwiczenia aktorskie / Warstwa sceniczna przemówienia

Dzień 3. Środa, 7 lipca::
Narracja / Rekwizyty i pomoce wizualne / Improwizacja / Warstwa sceniczna przemówienia / Trudne Sytuacje

Dzień 4. Czwartek, 8 lipca::
Konkurs wystąpień publicznych

Zobacz jak było na IV Warsztatach w Warszawie:

IV Otwarte Warsztaty Wystąpień Publicznych (styczeń 2020)

PROWADZĄCY

Warsztaty prowadzą członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców:

Agnieszka Maruda-Sperczak

Agnieszka Maruda-Sperczak

Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna
Bio
Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna i inspiracyjna, akredytowana Coach ICF, Master RMP (Reiss Motivation Profile), Master NLP, mentorka i praktyk biznesu, konsultantka, promotorka przedsiębiorczości kobiet, skutecznego motywowania i komunikacji opartej o wartości.
Jedyna trenerka w Polsce, która uczyła się metody Instant Influence – Błyskawicznej Motywacji u jej autora, dr. Michaela V. Pantalona.
Ma za sobą setki godzin na scenie, tysiące na sali szkoleniowej i w pracy indywidualnej z ludźmi.
Przemawia również na dużych scenach mówiąc o motywacji, rozwiewa mity z nią związane. Udziela wywiadów i chętnie dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
Inspiruje i angażuje, jest zwolenniczką trenowania umiejętności i budowania wartościowych nawyków, a tym samym wykorzystywania wiedzy w praktyce zarówno biznesowej jak i w życiu osobistym. Lubi ludzi i wierzy, że każdy ma jakiś talent – ważne żeby go odkryć i dobrze wykorzystać.
Dzięki autorskim Ogólnopolskim Konferencjom Kobiet Przedsiębiorczych w latach 2005-2010 przeszkoliła blisko 5 tys. kobiet biznesu.
Jej najnowszy projekt to #WeźNieMarudź – nagrania o tym jak zmodyfikować narodowy polski sport, czyli narzekanie.
Jest członkinią organizacji: Stowarzyszenia Polskich Mówców, Vital Voices, oraz Fundacji Liderek Biznesu.
Marzena Mazur

Marzena Mazur

Mentorka, dziennikarka
Bio
Doktor psychologii (UW), psycholog biznesu, mentorka i doradca wyższej kadry menedżerskiej. Praktyk biznesu z 15-letnim doświadczeniem menedżerskim. Pasjonatka eksperymentów psychologicznych i mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
Pomysłodawczyni i współzałożycielka Klubu Kobiet Mówiących na Głos. Od 2000 roku pracuje jako mentorka i doradczyni biznesowa. W 2011 została prezydentem polskiego oddziału International Institute of Coaching and Mentoring.
Od 2009 współpracuje z Radiem TOK FM prowadząc autorskie audycje, najpierw „Na własnej skórze”, a od 2011 roku „Strefę Szefa” – pierwszą na polskim rynku audycję o zarządzaniu. Występuje jako ekspert w programach telewizyjnych, jest autorką artykułów naukowych i kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej i codziennej.

Lidia Buksak

Trenerka wystąpień publicznych
  • Trenerka wystąpień publicznych z 25-letnim doświadczeniem.
  • Logopeda medialny.
  • Autorka bestsellerowej książki „Szkoła Mówców” (Onepress, 2018).
  • Mówca i nauczyciel mówców.
  • Prowadzi szkolenia, konsultacje i doradztwo w zakresie wystąpień publicznych, przygotowania i prowadzenia prezentacji biznesowych, wystąpień w mediach, online i przed kamerą, budowania wizerunku, emisji głosu, wyrazistego mówienia i kultury żywego słowa.
  • Szkoli menedżerów i zarządy największych firm w Polsce. Wielokrotnie wspierała i przygotowywała swoich Klientów do strategicznych wystąpień.
  • Jest mówcą na konferencjach biznesowych i zamkniętych eventach.
  • Tworzy kursy online dla osób występujących publicznie, np. kompleksowy kurs Mistrzowska Formuła Wystąpień Publicznych.
  • 18 lat prowadziła stałe szkolenia i konsultacje dla dziennikarzy TVP: „Wiadomości” TVP1 i „Panoramy” TVP2, TVP INFO.
  • Jest autorką pierwszego w Polsce programu studiów podyplomowych dla osób chcących doskonalić swój wizerunek: SZKOŁA MÓWCÓW w WSAiB w Gdyni. 
  • Kierowała i prowadziła zajęcia pięciu edycji swojego kursu Studium Głosu i Wymowy.
  • Jest wykładowcą akademickim, wykłada przedmiot „Nowoczesna prezentacja biznesowa” na studiach podyplomowych i EMBA – stale współpracuje z PAN.
  • Współpracuje z Klientami budując koncepcję konferencji biznesowych, przygotowując mówców i dbając o to, żeby przekaz wydarzenia był spójny, zróżnicowany i atrakcyjny.
Maciej Trybulec

Maciej Trybulec

Trener, praktyk biznesu, mówca inspiracyjny

Praktyk biznesu, mentor, mówca inspiracyjny Ma ponad 27-letnie doświadczenie pracy w dużych korporacjach farmaceutycznych. Jego szczególne zainteresowania dotyczą wystąpień publicznych, wyzwań, jakie stawiane są liderom w czasach VUCA, rozwijanie umiejętności przywódczych mogącym sprostać czasom „permanentnej zmiany”, w których żyjemy. Maciej posiada ponad 25 letnie doświadczenie w wygłaszaniu prezentacji biznesowych, motywacyjnych, inspirujących podczas jego wieloletniej kariery zawodowej. Jest zwolennikiem niestandardowych wystąpień, które zaskakują, inspirują przez co zwiększają zainteresowanie odbiorcy i pozostają na długo w pamięci. Od 6 lat jest trenerem oraz mentorem polskich i zagranicznych managerów. Prowadzi treningi wystąpień publicznych, szczególnie pod kątem prezentacji biznesowych dla managerów 17 krajów europejskich. Jest członkiem międzynarodowej grupy pracującej nad projektem efektywnej komunikacji. Ekspert w Radzie ThinkTank. Spiker w Digital University.

 

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak

Założyciel, Honorary Senior President, Networking specialist
Bio
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim „Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem „Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem „Praktyczny poradnik networkingu”.
Marek Skała

Marek Skała

Założyciel, mówca inspiracyjny i motywacyjny, trener warsztatowy, coach, mentor
Bio
Mówca inspiracyjny i motywacyjny. Trener warsztatowy, coach, mentor.

Siłą jego wystąpień jest:

  • dopasowanie posiadanej wiedzy i techniki wystąpień do firmy, grupy i potrzeb klienta,
  • wykorzystanie osobistych kontaktów (i wywiadów) z takimi osobami jak Brian Tracy, Robert Cialdinii, Stephen R. Covey, Philip Kotler, Daniel Goleman, William L. Ury, Meredith Belbin, Tom Peters, Kevin Hogan i inni,
  • wykorzystanie dużej dynamiki, doświadczeń nurkowych (ratownik) i górskich (przewodnik), technik hipnozy i aktywizacji dużych grup.

Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książek, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie wykłady z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

Jacek Chmielecki

Jacek Chmielecki

Mówca, trener biznesowy
Bio
Przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również Partnerem Zarządzającym i głównym trenerem Do&Have, mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Występował na scenie z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. Występował w trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiając do 40 000-ej publiczności.
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla Firm i Klientów indywidualnych z zakresu komunikacji , sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji, zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
dr Grzegorz Radłowski

dr Grzegorz Radłowski

Ekspert z zakresu sprzedaży doradczej

Ekspert z zakresu sprzedaży doradczej i zarządzania. W tej tematyce realizuje swoje POWER CONTENT SPEECHe. Autor 3 książek „Mądrość mentoringu, inteligencja coachingu” One Press 2019 – po 3 tygodniach sprzedaży na liście 12 TOP, „Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje” Poltext 2017 – bestseller merlin.pl w kat. biznes oraz „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży” wyd. II 2018, wyd. I 2015. Dyrektor programowy i właściciel Radwells Institute – butikowej firmy doradczo szkoleniowej dla sprzedaży. Ponad 8 lat pracował jako Szef Działów Szkoleń m.in. w Allianz, Aviva, IPF, AXA, wykładowca na ICAN Institute i Harvard Business Review Polska, również na Szkole Głównej Handlowej. W sprzedaży pracuje od ponad 15 lat, doradzał zarządom ponad 140 firm na świecie. Z wykształcenia dr nauk ekonomicznych (Akademia Leona Koźmińskiego) oraz socjolog (Uniwersytet Warszawski), z pierwotnego skrzypek. Łączy swoje bogate doświadczenie menedżerskie, doradcze i sprzedażowe z nauką oraz z tym, co aktualnie odkrywa na wolnym rynku sprzedaży… Taka mikstura podczas wystąpienia Grzegorza daje mieszankę bogatej praktyki, chirurgicznej naukowej precyzji i konfrontacji dotychczasowych doświadczeń z obiektywnymi i subiektywnymi źródłami wiedzy na temat sprzedaży i zarządzania. Pytanie po co? Po to by za każdym razem rozwijać własne standardy osobiste w sprzedaży…

Michał Bukowski

Michał Bukowski

Konsultant, trener, coach
Bio
Konsultant, coach i trener. Od 15 lat czynnie działający na polskim rynku.
Wychowany w rodzinie aktorskiej przez całe dzieciństwo miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją, jednak po studiach wybrał drogę konsultanta biznesu.
Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży.
Poprzez mentoring i coaching od lat wspiera rozwój menedżerów i liderów niemalże wszystkich szczebli zarządzania. Od siedmiu lat bada i rozwija zasady improwizacji scenicznej, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą kategorii Mentoring Theater w Polsce. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Robert Buszta

Robert Buszta

Trener biznesu, coach
Bio
Trener biznesu, coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada na SGH coaching. Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową). Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ok. 3000 osób. Obecnie Prezes Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki. 
Piotr Chimko

Piotr Chimko

Menedżer, trener biznesu
Bio
Pasjonat tematyki dojrzałego i świadomego przywództwa. Menedżer z osiemnastoletnim doświadczeniem korporacyjnym w obszarze IT, finansów i zakupów. Przewodził wdrożeniom licznych projektów, od czysto informatycznych, poprzez optymalizujące koszty, po wprowadzanie nowinek technologicznych. Aktualnie wspiera globalne przemiany w firmie Philips. Kilkadziesiąt razy w roku wychodzi na scenę, żeby przemawiać, szkolić lub prowadzić konferencje. Od 2013 roku jest związany ze Stowarzyszeniem Profesjonalnych Mówców i wspiera organizację kolejnych edycji Festiwalu Inspiracji. Od 2009 roku lokalnie, a od 2013 roku na poziomie europejskim aktywnie uczestniczy w rozwoju Toastmasters International, największej na świecie organizacji edukacyjnej, która od niemal 100 lat propaguje idee skutecznej komunikacji i przywództwa. W latach 2006-2008 wykładał ekonomię i finanse w Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu. W 2014 roku wszedł w skład Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie jako reprezentant środowiska korporacyjnego wspiera dialog między teorią a praktyką biznesową. Po godzinach biega, pływa, gra na różnych instrumentach muzycznych oraz przyjmuje razem z żoną gości w Arrivia Bed & Breakfast w Łodzi i pomaga swoim trzem synom rozwijać skrzydła.
Łukasz Krasoń

Łukasz Krasoń

Członek honorowy
Bio
Mówca motywacyjny, przedsiębiorca, autor, ekspert telewizyjny i pomysłodawca Ogólnopolskiego Konwoju Rowerowego „Wstań i Jedź”.
Ze względu na chorobę (zanik mięśni) w wieku 7 lat został zmuszony do poruszania się na wózku inwalidzkim. Osobista sytuacja zmobilizowała Łukasza do wykształcania w sobie tego, co dzisiaj jest inspiracją dla tysięcy ludzi czyli: odwagi, wiary w siebie, cierpliwości, uporu, pomysłowości czy umiejętności przekuwania słabości w atut.
Jego wystąpienia pełne są autentycznych historii oraz przykładów, że nie trzeba być idealnym, aby realizować własne marzenia, oraz że w świecie wykresów, tabelek i targetów warto znaleźć przestrzeń na osobistą refleksję.
Przekaz Łukasza, że warto wprowadzać oczywiste prawdy w życie pomaga ludziom spojrzeć na swoją pracę, z zupełnie innej, dotąd nieznanej perspektywy. Wystąpienia motywacyjne Łukasza można usłyszeć na wielu scenach między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Holandii lub Anglii.

„Poprzez wszystko to co robię rzucam wyzwanie obecnej wersji świata.
Wierzę, że do czerpania radości z życia nie potrzebujemy
być idealni, a nasza siła jest bliżej niż nam się wydaje.
Rzucam wyzwanie światu, tworząc i dając inspirujące
przemówienia, po których już nic nie jest takie samo.”

MIEJSCE

Warsztaty odbędą się w Krakowie

ZAPISY dla początkujących i zaawansowanych pod tym linkiem

rabat dla uczestników Festiwalu Inspiracji (na hasło podane podczas festiwalu) do zastosowania na platformie Event On Click (powyższy link)

____________________________________________

Dodatkowe opcje:

Możesz także zgłoszenie wysłać na adres e-mail: ams@agnieszka-maruda.pl i:

1. Dokonać płatności przelewem tradycyjnym 

Nr konta 86 2490 0005 0000 4520 3990 9412

Vision Consulting Group Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Marcelińska 92
60-324 Poznań
NIP 972-123-50-92

kontakt tel. 604 54 27 37

2. Dokonać płatności poprzez PayPal wpisując lub wybierając właściwą kwotę: 

Opcja 1:

PayPal.me

Opcja 2:

CENA dla początkujących:

1999 brutto do 31 maja 2021

2199 brutto do 30 czerwca 2021


Zgłoś się i zapłać


 

  • Ważne. Cena nie zawiera kosztów noclegu. Koszt noclegu i wyżywienia jest po stronie uczestników.