Marzec 27, 2017

Mówcy

Marek Skała

Marek Skała

Założyciel, mówca inspiracyjny i motywacyjny, trener warsztatowy, coach, mentor
Bio
Mówca inspiracyjny i motywacyjny. Trener warsztatowy, coach, mentor.

Siłą jego wystąpień jest:

  • dopasowanie posiadanej wiedzy i techniki wystąpień do firmy, grupy i potrzeb klienta,
  • wykorzystanie osobistych kontaktów (i wywiadów) z takimi osobami jak Brian Tracy, Robert Cialdinii, Stephen R. Covey, Philip Kotler, Daniel Goleman, William L. Ury, Meredith Belbin, Tom Peters, Kevin Hogan i inni,
  • wykorzystanie dużej dynamiki, doświadczeń nurkowych (ratownik) i górskich (przewodnik), technik hipnozy i aktywizacji dużych grup.

Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.

Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książek, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie wykłady z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

Dariusz Milczarek

Dariusz Milczarek

Założyciel, członek zarządu, trener, mentor, konsultant
Bio
Przedsiębiorca, menedżer, współwłaściciel spółek z różnych obszarów rynku, Partner Zarządzający i czołowy mentor Sandler Training Polska, odpowiedzialny za rynek Polski oraz Centralnej Europy.

Trener, mentor, konsultant i coach zajmujący się od 20 lat doradztwem biznesowym. Realizator projektów szkoleniowych i doradczych dla wielu polskich oraz międzynarodowych instytucji biznesowych.

Prelegent kongresowy, znany mówca motywacyjny wielokrotnie zapraszany do udziału w konferencjach i panelach dyskusyjnych. Członek-założyciel i wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Współtwórca oraz wiodący animator kategorii scenicznej: Mentoring Theater. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak

Założyciel, członek zarządu, Networking specialist
Bio
Grzegorz Turniak niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2012 był prezesem firmy BNI Polska. Założył i prowadził z partnerami The Top Careers Club. Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD ( OD Institute Ohio ), nauczyciel przedsiębiorczości ( Babson College ), oraz certyfikowany coach ICC ( International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Grzegorz jest współautorem książek: z Jackiem Santorskim “Alchemia Kariery”, z Romanem Wendtem “Profesjonalny networking czyli kontakty które procentują” i z Witoldem Antosiewiczem “Praktyczny poradnik networkingu”.
Robert Krool

Robert Krool

Założyciel, Prezes zarządu, mediator i mentor
Bio
Fundator, prezes zarządu Fundacji LifeSkills. Mediator i mentor. W swoim 30 letnim dorobku edukacyjnym i biznesowym:

  • poprowadził przeszło 10 tys. godzin sesji mentoringowych i mediacyjnych,
  • uczestniczył w decyzjach o wartości przekraczającej 5 mld złotych,
  • zrealizował przeszło 2 tys. indywidualnych analiz wyróżników ludzkich,
  • reżyserował ponad 50 projektów sukcesyjnych oraz restrukturyzacyjnych w kraju i zagranicą,
  • w jego seminariach i warsztatach wzięło udział ponad 600 tys. decydentów.

Robert Krool był jednym z nielicznych biegłych sądowych w kraju, w dziedzinie restrukturyzacji i oceny ryzyka biznesowego. Sklasyfikowany przez media na 7. miejscu w rankingu najbardziej wpływowych doradców biznesu w Polsce. Członek-założyciel i prezes zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Autor 8 książek. Współtwórca oraz wiodący animator kategorii scenicznej Mentoring Theater.
Współzałożyciel tematycznego, niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego LifeSkills Nr 1 w Warszawie, przygotowującego do powodzenia w życiu (www.lol1.pl).


Marek Adamski

Marek Adamski

Mówca motywacyjny, trener
Bio
W życiu i pracy niestrudzony orędownik ciągłego kształcenia i rozwoju, przepełniony wiarą iż każdy z nas stworzony jest do wielkich rzeczy a bariery i przeszkody na tej drodze tworzymy sami.
Praktyk makretingu i zarządzania procesami w organizacji. Mówca motywacyjny i trener.
Członek SPM (Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców) w Warszawie oraz IELA (International e-Learning Association) w Nowym Jorku. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie, a także TUCK School of Business – Dartmouth Colleg (USA) i Ruhr-Universität w Bochum.
Od 12 lat związany z branżą doradczą i inwestycyjną (PWC, Global Analytics Limited, ISB Ltd. PMConsulting Sp. z o.o.). Ekspert w budowaniu i wdrażaniu skutecznych strategii rozwoju organizacji w obszarze sprzedaży i marketingu z wieloletnim doświadczeniem zawodowym na rynku polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA). Posiada rozległą wiedzę w obszarze zarządzania procesami w organizacji, w tym zarządzania zmianą i komunikacji. Jako manager wielokrotnie pełnił funkcję dyrektora marketingu, sprzedaży a także doradcy i członka zarządu.
Prelegent i gość konferencji poświęconych zagadnieniom optymalizacji procesowej w organizacji oraz zarządzania procesami HR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wiedzą i kompetencjami w organizacji (HR TECH SUMMIT 2015 i 2016, PERSPEKTYWY HR 2015 i 2016 – organizator Wolters Kluwer S.A.).
Autor tekstów i publikacji z zakresu zarządzania procesami oraz zarządzania wiedzą i kompetencjami w organizacji. W swoich wystąpieniach w doskonały sposób łączy elementy zarządzania i psychologii z praktyką i wyzwaniami codziennego życia. Przedstawiane fakty, wynikające z własnej praktyki zawodowej i doświadczenia, często traktuje jako przyczynek i prowokację, skłaniającą odbiorców do autoreflekcji czy też rewizji własnych postaw i zachowań.
O sprawach z pozoru nudnych mówi z pasją i zaangażowaniem, zjawiska trudne podpowiada jak rozbrajać i oswajać. Prowadzi szkolenia i wykłady w zakresie komunikacji, zarządzania zmianą i przywództwa. Jego wystąpienia podczas VI Dni Siły, Festiwalu Inspiracji czy też TEDxWSB („Czarny Łabędź – koniec czy początek…”, „Logodydaktyczna zmiana – jak to możliwe?”, „Każdy golfista ma swój dołek”, „Zostałeś PRZYWÓDCĄ – przykro nam, ktoś musiał…” i „Czy KIJ do GOLFA może być narzędziem sukcesu w życiu” ) spotkały się z wysoką oceną zarówno pod względem merytorycznym jak i prezentacyjnym.
Zapalony biegacz, golfista i snowboardzista, nie stroni także od jazdy konnej i pływania.

Jacek Walkiewicz

Jacek Walkiewicz

Mówca inspiracyjny
Bio
Inspirujący mówca, trener i mentor. Od 1992 roku autor i prowadzący wielu programów szkoleniowych, zrealizowanych dla około 200 firm i korporacji.
„W ciągu tych 20 lat w moich wykładach i szkoleniach wzięło udział ponad 30000 słuchaczy. Jestem członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego W latach 1990-1994 tworzyłem i zarządzałem działem reklamy Gazety Wyborczej. Od 1993 roku aktywnie działam na rynku szkoleń. W latach 1998-2009 jako założyciel, współwłaściciel, wykładowca i Jacek Walkiewicz – Pełna Moc Życia, prezes zarządu Europejskiego Instytutu Rozwoju Kadr. Przez te 20 lat napisałem kilka artykułów, występowałem na konferencjach, w prasie codziennej i specjalistycznej, telewizji i radiu. Od 10 lat specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju umiejętności osobistych i zawodowych zarówno dla kadry menadżerskiej, jak i dla pozostałych pracowników. Swoją wiedzę czerpię z własnych doświadczeń osobistych i zawodowych, z udziału w szkoleniach i konferencjach, ze spotkań z moimi mentorami oraz z cyklicznych podróży odbywanych w różne zakątki świata.”
Marek Kowalczyk

Marek Kowalczyk

Pogromca złej wielozadaniowości
Bio
Marek Kowalczyk — pogromca złej wielozadaniowości. Wraz z zespołem pomógł zrealizować na czas największy projekt tego typu w Europie — warte 2 mld dolarów wejście na giełdę PGE Polskiej Grupy Energetycznej SA, w którym uczestniczyło 2000 osób na terenie całej Polski.
Na co dzień Marek pracuje z firmami, które:

  • zmagają się z problemami wynikającymi z realizacji za dużej liczby projektów jedocześnie (zławiel),
  • doświadczają opóźnień w projektach i przekroczeń budżetu,
  • mają problemy wynikające z braku rzetelnej informacji o postępach pracy w projekcie.

Jest praktykiem zarządzania ograniczeniami wg Goldratta, twórcą MANDARINE Project Partners i wydawnictwa MINT Books oraz organizatorem trzech edycji TEDxWSB. Wykłada na kilku programach MBA, w tym w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest kierownikiem naukowym Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektem na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz wykładowcą Politechniki Warszawskiej (zarządzanie projektami) i Szkoły Głównej Handlowej (przywództwo w innowacjach). Przez wiele lat był kierownikiem merytorycznym modułowego programu zarządzania projektami w Ernst & Young Academy of Business.
Ojciec Jasia i Elżuni, w styczniu 2013 został zakwalifikowany na listę pilną do przeszczepu serca. Na podstawie swoich doświadczeń napisał książeczkę „Lekcje z oddziału intensywnej terapii”.
Jego wystąpienia możesz zobaczyć na kanale YouTube. O zarządzaniu projektami pisze na blogu Projekty na Czas, a o innowacyjnych metodach zarządzania biznesem na blogu INN:Poland.

Marzena Mazur

Marzena Mazur

Mentorka, dziennikarka
Bio
Doktor psychologii (UW), psycholog biznesu, mentorka i doradca wyższej kadry menedżerskiej. Praktyk biznesu z 15-letnim doświadczeniem menedżerskim. Pasjonatka eksperymentów psychologicznych i mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
Pomysłodawczyni i współzałożycielka Klubu Kobiet Mówiących na Głos. Od 2000 roku pracuje jako mentorka i doradczyni biznesowa. W 2011 została prezydentem polskiego oddziału International Institute of Coaching and Mentoring.
Od 2009 współpracuje z Radiem TOK FM prowadząc autorskie audycje, najpierw „Na własnej skórze”, a od 2011 roku „Strefę Szefa” – pierwszą na polskim rynku audycję o zarządzaniu. Występuje jako ekspert w programach telewizyjnych, jest autorką artykułów naukowych i kilkudziesięciu publikacji w prasie branżowej i codziennej.
Robert Jasiński

Robert Jasiński

Ekspert przywództwa i motywacji
Bio
Przede wszystkim praktyk, bazujący na swoim ponad 18 letnim doświadczeniu biznesowym (od 97 roku). Ekspert przywództwa, doradca i mówca biznesowy.
Twórca dwóch autorskich koncepcji rozwijania przywództwa – Świadome Przywództwo Osobiste i Wielopoziomowa Architektura Przywództwa, z którymi zmienia organizacje poprzez wykłady, warsztaty i pracę indywidualną z kadrą menedżerską.
Autor książki Obudź w sobie lidera oraz wielu artykułów w prasie biznesowej i lifestylowej.
Ekspert współpracujący i rekomendowany przez Komitet Jakości Usług Finansowych przy Związku Banków Polskich.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu.
Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Autor, mentor, mówca profesjonalny
Bio
Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.
Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.
Z doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.
Jerzy stał na scenie obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Szymon Kudła, Robert Cialdini i Brian Tracy. W 2012 dotarł do finałów mistrzostw Europy w przemówieniach humorystycznych, w 2013 został Mistrzem Polski w mowach improwizowanych Toastmasters w języku polskim i Wicemistrzem Polski w języku angielskim.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.
W latach 2006-2012 manager działu IT w Raben Polska, ponad sześć lat dbał o ciągłość operacji informatycznych dla blisko 2000 komputerów, 1200 terminali RF i kilkunastu tysięcy przesyłek dziennie w 30 lokalizacjach i trzech spółkach Raben Group na terenie Polski. Kierował i zarządzał pracą 30 specjalistów IT. Wcześniej przez dwa lata pracy w Comarch S.A., od 2004 do 2005 zarządzał zespołem programistów i wdrożeniowców na Ukrainie i w Iranie, w telekomunikacji, systemach bilingowych, Revenue Assurance i Fraud/Fault Detection. Co ważne, karierę zaczął w 1998 jako programista, pisząc oprogramowanie do systemów telewizji przemysłowej w firmie Delta Poznań.
Jan Siwek

Jan Siwek

Dyrektor działu medycznego
Bio
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej w 1982. Po studiach rozpoczął pracę naukową w Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji. Od 1987 roku był właścicielem firmy zajmującej się serwisem komputerów dla placówek dyplomatycznych i LOT. Od 1992 roku, po połączeniu z firmą Alstor (założoną jako Initel Serwis), na prawach współwłaściciela pełnił funkcję Dyrektora Marketingu, a następnie Dyrektora Działu Przetwarzania Dokumentów Papierowych. W tym okresie czynnie uczestniczył w przygotowaniu infrastruktury przetwarzania cyfrowego dokumentacji funduszy emerytalnych. Od 2003 roku objął funkcję Dyrektora Działu Medycznego w Alstor, wprowadzając na rynek polski wiele nowatorskich rozwiązań dla wspomagania pracy lekarzy najnowszymi rozwiązaniami dla diagnostyki obrazowej, ortopedii, kardiologii, neurologii i mammografii. Wielokrotnie zapraszany jako wykładowca na Kongresy Medyczne oraz szkolenia. Społecznie pełni rolę Przewodniczącego Sekcji Monitorów w Polskim Towarzystwie Inżynierii Klinicznej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Sebastian Kotow

Sebastian Kotow

Wykładowca Psychologii Zarządzania, MBA
Bio
Wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA, podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów oraz programu Advance Management Program na Akademii Leona Koźmińskiego. Prezes firmy doradczo – szkoleniowej MindShiftLab zajmującej się implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i neurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Współautor bestsellerowej serii książek napisanych wraz z Brianem Tracy – „Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę” (Onepress 2015), „Ty decydujesz się na zmianę, my pokazujemy ci jak jej dokonać” (Onepress 2016 r.).
Wiele lat mieszkał i pracował za granicą, głównie w USA i Wielkiej Brytanii. Po powrocie do Polski w 2006 r. był prezesem oraz udziałowcem w Brian Tracy International a w latach 2013-2014 był członkiem zarządu Door Group S.A. oraz pełnił rolę CEO firmy FranklinCovey w Polsce.
Jest członkiem International Association for Research in Economic Psychology oraz Association for Consumer Research. Zasiada w radzie ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkThank, jest również członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
W jego wykładach w ciągu ostatnich 11 lat wzięło udział ponad 80 tys. uczestników z 80 krajów świata. Przemawiał do grup liczących od 500 do ponad 4000 osób. Prowadzi wykłady w Polsce, Hiszpanii, Belgii, Ukrainie, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Jest regularnie zapraszany na gościnne wystąpienia i wykłady graduacyjne w najlepszych uczelniach biznesowych.
Współpracuje regularnie z prof. Tonym Buzanem, Brianem Tracy oraz prof. Piotrem Zielonką w zakresie badań psychologicznych i tworzenia programów rozwojowych. Prowadzi projekty związane zarządzaniem i rozwijaniem zaufania w organizacjach, procesy zarządzania zaangażowaniem, przekonaniami i zmianą w oparciu o najnowsze badania i narzędzia psychologiczne.
Triathlonista i maratończyk, bierze regularny udział w zawodach serii Ironman i Challenge na całym świecie.
Piotr Chimko

Piotr Chimko

Menedżer, trener biznesowy
Bio
Pasjonat tematyki dojrzałego i świadomego przywództwa. Menedżer z piętnastoletnim doświadczeniem korporacyjnym w obszarze IT i finansów. Przewodził wdrożeniom licznych projektów, od czysto informatycznych, poprzez optymalizujące koszty, po wprowadzanie nowinek technologicznych. Aktualnie w zespole analityków wspiera globalne przemiany w firmie Philips. Kilkadziesiąt razy w roku wychodzi na scenę, żeby przemawiać, szkolić lub prowadzić konferencje. Od 2013 roku jest związany ze Stowarzyszeniem Profesjonalnych Mówców i wspiera organizację kolejnych edycji Festiwalu Inspiracji. Od 2009 roku lokalnie, a od 2013 roku na poziomie europejskim aktywnie uczestniczy w rozwoju Toastmasters International, największej na świecie organizacji edukacyjnej, która od ponad 90 lat propaguje idee skutecznej komunikacji i przywództwa. W latach 2006-2008 wykładał ekonomię i finanse w Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu. W 2014 roku wszedł w skład Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie jako reprezentant środowiska korporacyjnego wspiera dialog między teorią a praktyką biznesową. Po godzinach biega, pływa, gra na różnych instrumentach muzycznych oraz przyjmuje razem z żoną gości w Arrivia Bed & Breakfast w Łodzi i pomaga swoim dwóm synom rozwijać skrzydła.
Simon Dziak-Czekan

Simon Dziak-Czekan

Mówca biznesowy
Bio
Urodzony w Polsce biznesmen i mówca motywacyjny, wychowany i wykształcony w USA. Zasłynął jako ekspert w dziedzinie budowania relacji biznesowych, a także team buildingu i amerykańskiej szkoły obsługi klienta. Określany jest niejednokrotnie jako „mistrz umiejętności miękkich”. Simon często powtarza, że odpowiednia postawa i wartości są kluczem do sukcesu.
W 2003 r. Simon rozpoczął studia na Stanowym Uniwersytecie w Kent, które ukończył – korzystając ze stypendium Rotary Club – z wyróżnieniem cum laude pół roku przed terminem, w grudniu 2006 r. Pomimo statusu emigranta polskiego pochodzenia już podczas studiów zasłynął jako inspirujący mówca zaangażowany w przemówienia dla elitarnych klubów biznesowych. Pół roku po powrocie do Polski, jako 23-latek, w sierpniu 2007 Simon przekonał inwestora, by zdecydował się zainwestować pierwsze kilkaset tysięcy złotych w pomysł młodego absolwenta. Firma Kalman Plastic, która w ten sposób powstała, skupiła się na sprzedaży innowacyjnych półproduktów z recyklingu tworzyw sztucznych. W ciągu dwóch miesięcy od debiutu firma osiągnęła pierwszy milion złotych obrotu, a obecnie firma odnotowuje kilka milionów złotych comiesięcznego obrotu, zaopatrując fabryki w ponad 20 krajach świata. Paradoksalnie kryzys w 2008 r. i bankructwo konkurencji spowodowały, że zaledwie po dwóch latach działalności firma osiągnęła pierwszy milion złotych zysku netto, zaledwie kilka tygodni po 25. urodzinach młodego przedsiębiorcy. W 2013 r. Simon Dziak-Czekan podbiwszy serca polskiej widowni, został wyróżniony pierwszym miejscem w konkursie na najlepszą mowę biznesową 2013 Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Simon współpracuje z najlepszymi w Polsce i Europie mentorami i coachami komunikacji biznesowej.
Simon Dziak-Czekan prowadzi wykłady zarówno dla wielkich korporacji, jak i na uczelniach i dla organizacji pozarządowych, zarówno po polsku, jak i w języku angielskim. „W wielu kręgach wciąż pokutuje błędne przekonanie na temat wystąpień motywacyjnych. Nie jest to wyuczona profesja. Traktuję przemówienia motywacyjne jako sposób przekazywania swoich pasji i doświadczeń, jako instrument, który służy zachęceniu innych do działania, do podejmowania zmian. Jeśli jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie i masz coś wartościowego do przekazania, nie będziesz mieć problemu z pozyskiwaniem słuchaczy i sponsorów. Kocham biznes, a jeszcze bardziej kocham ludzi” – zaznacza Simon.
Agnieszka Maruda-Sperczak

Agnieszka Maruda-Sperczak

Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna
Bio
Trenerka Biznesu, mówczyni motywacyjna i inspiracyjna, akredytowana Coach ICF, Master NLP, mentorka i praktyk biznesu, promotorka przedsiębiorczości kobiet, skutecznego motywowaniai komunikacji opartej o wartości.
Jedyna trenerka w Europie, która posiada licencję na certyfikowane szkolenia z metody Instant Influence – Błyskawicznej Motywacji wg dr. Michaela V. Pantalona.
Ma za sobą setki godzin na scenie, tysiące na sali szkoleniowej i w pracy indywidualnej z ludźmi.
Przemawia również na dużych scenach mówiąc o motywacji, rozwiewa mity z nią związane. Udziela wywiadów i chętnie dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
Inspiruje i angażuje, jest zwolenniczką trenowania umiejętności i budowania wartościowych nawyków, a tym samym wykorzystywania wiedzy w praktyce zarówno biznesowej jak i w życiu osobistym. Lubi ludzi i wierzy, że każdy ma jakiś talent – ważne żeby go odkryć i dobrze wykorzystać.
Dzięki autorskim Ogólnopolskim Konferencjom Kobiet Przedsiębiorczych w latach 2005-2010 przeszkoliła blisko 5 tys. kobiet biznesu.
Jest członkinią organizacji: Stowarzyszenia Polskich Mówców, Vital Voices, IACL/Poland oraz Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.
Jacek Chmielecki

Jacek Chmielecki

Mówca, trener biznesowy
Bio
Przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również Partnerem Zarządzającym i głównym trenerem Do&Have, mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Występował na scenie z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. Występował w trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiając do 40 000-ej publiczności.
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla Firm i Klientów indywidualnych z zakresu komunikacji , sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji, zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Rafał Żak

Rafał Żak

Mówca biznesowy, trener, coach
Bio
Zajmuję się rozwojem ludzi i organizacji. Od 10 lat robię to na wiele sposobów, najczęściej w roli mówcy, trenera, coacha i autora tekstów.
Moim obszarem specjalizacji jest praca z grupami wysokiego potencjału, czyli osobami, które swoimi codziennymi działaniami przyczyniają się do rozwoju całych organizacji. Zaliczam do tej grupy menedżerów, koordynatorów, szefów zespołów projektowych, trenerów wewnętrznych. W pracy z kadrą zarządzającą pomaga mi pięć lat pracy w roli menedżera, w pracy z trenerami doświadczenie bycia opiekunem merytorycznym w 14 edycjach szkół trenerów.
Od dwóch lat rozwijam się w roli mówcy. Występuję na konferencjach, prowadzę spotkania kick-off, służące zaakcentowaniu startu ważnego projektu, prowadzę sesje, których celem jest dostarczenie inspiracji, motywacji oraz merytorycznej rozrywki. W 2014 roku wygrałem konkurs na Mowę Biznesową Roku, organizowany przez Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i tym samym wystąpiłem podczas Festiwalu Inspiracji.
Moim największym talentem jest zbieranie – zbieram informacje, cytaty, poglądy, doświadczenia, fragmenty książek, wrażenia, opowieści i anegdoty. Lubię intelektualne wyzwania oraz odkrywanie nowych rozwiązań. Potrafię się uczyć i potrafię uczyć, cenię sobie rozmowę, wymianę poglądów i opinii.
Angelika Chimkowska

Angelika Chimkowska

Ekspertka oswajania zmian
Bio
Ekspertka oswajania zmian dla osób i organizacji biznesowych. Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w branżach B2B i FMCG w kilu wiodących korporacjach.

Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW, jedyny w Polsce trener stosujący w swojej pracy Lean Change Management.

Obecnie wspiera duże organizacje w oswajaniu zmian jako strateg, trener i mówca. Więcej na: https://chimkowska.com

Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz bloga poświęconego zmianom www.angelikacafe.com.

Kamil Kozieł

Kamil Kozieł

Trener, menedżer, mówca
Bio
Założyciel IT School i PrezART oraz partner w ORA-600. Trener z ponad 10 letnim doświadczeniem, skuteczny menedżer i wysoko oceniany mówca. Ortodoksyjny zwolennik kreatywności w sztuce prezentacji, w której korzysta z technik stosowanych przez aktorów, stand-uperów oraz designerów. Wykładał na studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH w Warszawie, WSB i UE w Poznaniu. Pracował dla ponad 700 Klientów, których, jak twierdzi, kocha nad życie. Sporo zawdzięcza takim firmom jak: Unilever, Carlsberg i Man. Regularnie występuje na branżowych konferencjach. Wychodzi z założenia, że najlepsze decyzje płyną z doświadczenia. Natomiast doświadczenie płynie ze złych decyzji. Prywatnie wielki fan wszystkiego co związane z Hiszpanią.
Piotr Cieszewski

Piotr Cieszewski

Mówca motywacyjny, menedżer
Bio
Ekonomista, taternik, zdobywca m.in. Mount Everestu, menadżer w korporacji budowlanej Skanska, najmłodszy dyrektor oddziału w stu dwudziestolentniej historii tej jednej z największych korporacji budowlanych świata. Dyrektor Oddziału Sprzętowego wspierającego główny biznes, jak i Dyrektor Oddziału Budownictwa Drogowo-Mostowego w Warszawie, operującego na pierwszej linii frontu. Jego oddział osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników przeprowadzanych przez Istytut Gallupa.
Trener biznesu, mówca specjalizujący się w obszarze motywacji i przywództwa. Finalista konkursu na najlepszą mowę biznesową organizowanego w ramach Festiwalu Inspiracji 2014. Ekspert ds. gór dla TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat i TVP INFO.
Michał Zawadka

Michał Zawadka

Mówca inspiracyjno-motywacyjny
Bio
Optymista. Mówca inspiracyjno-motywacyjny. Założyciel Mind&Dream, pierwszego i jedynego wydawnictwa w Polsce, ukierunkowanego na rozwój osobisty i społeczny dzieci i młodzieży.

Trener wystąpień publicznych, komunikacji i sztuki słowa. Prowadzi szkolenia dla wszystkich tych, którzy mają coś do powiedzenia i chcą robić to skutecznie. Mistrz Polski Przemówień Publicznych.

Przemawiał na jednej scenie obok Jacka Canfielda, Johna C. Maxwella, Bria-na Tracy’ego, Roberta Cialdiniego, Richarda Denny’ego, Sebastiana Kotowa, Jack-a Walkiewicza, Roberta Kroola, Kamili Rowińskiej, Iwony Majewskiej-Opiełki i innych. Prowadzi największe wydarzenia biznesowe w kraju.

Pisarz, autor bestsellerowych książek motywacyjnych i społecznych dla dzieci i młodzieży sprzedanych do tej pory w prawie dwustu tysiącach egzemplarzy: seria dla młodzieży „Chcę być kimś!” „Galeria bajek. Gallery of fairy tales”, z obrazami Rafała Olbińskiego i przedmową profesora Tonego Buzana, „Zarządzanie marzeniami. / Managing your dreams”, rekomendowaną przez Briana Tracy oraz „Mądrość z Natury”

Zagrał ponad 1400 przedstawień teatralnych na różnych kontynentach. Na scenie spędził ponad 8000 godzin. Przez ostatnie 4 lata w jego szkoleniach i warsztatach wzięło udział ponad 30 000 uczestników.

Aktor, konferansjer, lektor. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz polonistyki na kierunku „Słowo na ekranie, w mowie i na piśmie”.

Autor i twórca rozwojowych programów warsztatowych dla dzieci i młodzieży oraz szkoleń i konferencji dla nauczycieli oraz rodziców. W 2013 roku nominowany do Głównej Nagrody za Upowszechnianie Czytelnictwa Polskiej Sekcji IBBY. Ma za sobą ponad 500 spotkań autorskich.

Współpracował między innymi z: Prudential, Deutsche Bank, Caterpillar, Volvo, Dax Cosmetics, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Koch&Koch, Flower Travel, 360 SBC, Murator Expo, EuCO, Starway Institut, Cosinus, Dr Irena Eris, PerfectColl, Cash Back World.

Marek Stelmaszak

Marek Stelmaszak

Trener biznesu, coach, mówca motywacyjny
Bio
Trener Biznesu, Coach, Mówca Motywacyjny.
Wieloletni Partner i Ekspert Brian Tracy International w Polsce. Pomysłodawca i współzałożyciel firmy w 2006 roku oraz jej pierwszy prezes. Prelegent, panelista, moderator i mówca motywacyjny. W jego prelekcjach, wykładach i sesjach ćwiczeniowych oraz warsztatach wzięły udział tysiące przedsiębiorców i osób indywidualnych.

Mieszkał 13 lat w Niemczech i Australii, gdzie przeszedł drogę od pracownika fizycznego do absolwenta wydziału planowania przestrzennego Charles Stuart University.
W 1992 roku wrócił do kraju i założył firmę zajmującą się pośrednictwem i doradztwem w obrocie nieruchomościami, wprowadzając światowe standardy pracy w branży oraz nowoczesne narzędzia obrotu nieruchomościami.

Odznaczony Złotą Odznaką Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości – najwyższą nagrodą PFRN, nagrodzony statuetką Kazimierz – najwyższą nagrodą WSPON.
Od kwietnia 2004. do marca 2006. roku był Prezydentem Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości, a w 2005. roku został odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta R.P.
Od czerwca 2014 roku jest członkiem honorowym WSPON.
Autor licznych publikacji na temat rynku nieruchomości i jego rozwoju. Od 1 marca 2014 roku jest Doradcą Prezesa Zarządu Bać-Pol SA. – spółki dominującej w Grupie Kapitałowej Bać-Pol (www.bacpol.com.pl). W grupie tej jest sześć spółek zatrudniających łącznie około 1850 osób. Bać-Pol S.A. jest członkiem założycielem Grupy Handlowej PL Plus.

Hobby: Podróże, czytanie, rozwój osobisty, motywowanie ludzi (uskrzydlanie), marszobiegi, boks.

Wojciech Scheffs

Wojciech Scheffs

Mówca inspiracyjny, trener biznesu
Bio
Mówca inspiracyjny, trener biznesu, przedsiębiorca. Menedżer i praktyk sprzedaży, lider grupy sprzedażowej w Polsce i za granicą. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Dzielił scenę z Robertem Kroolem, Jackiem Walkiewiczem, Jerzym Turniakiem, Ewą Foley i Jerzym Zientkowskim. Inspiruje do wytrwałego osiągania wyników i mierzenia wysoko w działaniu. Propaguje myśl przedsiębiorczą. Przemawiał łącznie dla ponad 10 tys. osób na ok. 150 eventach. Spędził ponad 3 tys. godzin na szkoleniu innych. Prywatnie, zapalony sportowiec, aktywny zawodnik Brazylijskiego Jiu-Jitsu, kilkukrotny medalista swojej kategorii na arenie polskiej i międzynarodowej.
Andrzej Gondek

Andrzej Gondek

Mówca inspiracyjny, autor
Bio
Od 16 lat związany z branżą farmaceutyczną. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Glenmark Pharmaceuticals Polska. Prezes Fundacji Wybiegaj Marzenia. Pasjonat biegów długodystansowych. Pierwszy Polak w historii i jeden z 47 osób na świecie, który przebiegł w jednym roku kalendarzowym 4 pustynia świata wchodząc do elitarnego klubu 4Deserts. Finalista konkursu na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Mówca motywacyjno-inspirujący i autor wydanej w 2014 roku książki „ Granice są w Nas”.
Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz

Trener efektywności osobistej, mówca
Bio
Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015 oraz II miejsca w Plebiscycie Grupy Polska PRESS na Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Jest właścicielką firmy BRANDS Secret i na co dzień konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów. Miłośniczka teatru, muzyki klasycznej, koneserka codzienności.

Tomasz Kalko

Tomasz Kalko

Menedżer, trener biznesu, mówca
Bio
Trener i menadżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20.000 osób. Absolwent szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców

Prowadzi szkolenia z przywództwa, zarządzania, komunikacji, psychologii w biznesie, sprzedaży i autoprezentacji. Występuje w roli mówcy motywacyjnego, na konferencjach i spotkaniach firmowych.

Aktywny menadżer – Dyrektor ds. Rozwoju i szef działu szkoleń w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Jest autorem programów szkoleniowych ocenianych jako jedne z najskuteczniejszych w branży budowlanej.

W sferze biznesowej od samego początku związany z działami sprzedaży hurtowej i detalicznej w firmach rodzinnych oraz dużych organizacjach produkcyjno handlowych. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej. Tworząc procedury sprzedażowe i logistyczne, zdobył doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu.

Prowadzi własną firmę trenerską ARATI oraz współpracuje z grupą trenerską FLASHPOINT.

Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach oraz głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi, których efektem jest wzajemna odpowiedzialność i zaangażowanie obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości które wybiegają daleko poza elementy finansowe.

W programach szkoleniowych dużo uwagi poświęca tematowi satysfakcji oraz przeciwstawienia się procesowi wypalenia zawodowego.

Prowadzi autorskie akademie szkoleniowe: sprzedaży, przywództwa, komunikacji, prezentacji, psychologii w biznesie.

Jan Paweł Tomaszewski

Jan Paweł Tomaszewski

Mówca motywacyjny, trener komunikacji
Bio
Psycholog biznesu, mówca motywacyjny, trener komunikacji, maratończyk.
16 lat związany ze sprzedażą. Zbudował i zarządzał ponad 200 osobowym zespołem. Rekrutował, koordynował i szkolił handlowców w 33 punktach sprzedaży Era.
Pełnił funkcję lidera zespołu w H&M, drugiej co do wielkości firmie odzieżowej na świecie.
Obecnie właściciel firmy Idź Do Przodu, która szkoli, motywuje oraz edukuje klientów w zakresie praktycznej motywacji, skutecznej komunikacji oraz wystąpień publicznych.
Na co dzień związany również z biznesem medialnym. Wystąpił w ponad 50 reklamach TV m.in. Trivago, Lay’s emitowanych w 18 krajach oraz w 7 serialach. Bez szkoły aktorskiej i bez znajomości. Z pasji do robienia rzeczy nowych i trudnych, wykorzystując wiedzę, którą dzieli się podczas swoich wystąpień i warsztatów. Autor tekstów o rozwoju w magazynach Estilo i Hipoalergiczni. Człowiek z misją, ale przede wszystkim – z pasją.
Łukasz Krasoń

Łukasz Krasoń

Mówca motywacyjny
Bio
Mówca motywacyjny, przedsiębiorca, autor, ekspert telewizyjny i pomysłodawca Ogólnopolskiego Konwoju Rowerowego “Wstań i Jedź”.
Ze względu na chorobę (zanik mięśni) w wieku 7 lat został zmuszony do poruszania się na wózku inwalidzkim. Osobista sytuacja zmobilizowała Łukasza do wykształcania w sobie tego, co dzisiaj jest inspiracją dla tysięcy ludzi czyli: odwagi, wiary w siebie, cierpliwości, uporu, pomysłowości czy umiejętności przekuwania słabości w atut.
Jego wystąpienia pełne są autentycznych historii oraz przykładów, że nie trzeba być idealnym, aby realizować własne marzenia, oraz że w świecie wykresów, tabelek i targetów warto znaleźć przestrzeń na osobistą refleksję.
Przekaz Łukasza, że warto wprowadzać oczywiste prawdy w życie pomaga ludziom spojrzeć na swoją pracę, z zupełnie innej, dotąd nieznanej perspektywy. Wystąpienia motywacyjne Łukasza można usłyszeć na wielu scenach między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Holandii lub Anglii.

„Poprzez wszystko to co robię rzucam wyzwanie obecnej wersji świata.
Wierzę, że do czerpania radości z życia nie potrzebujemy
być idealni, a nasza siła jest bliżej niż nam się wydaje.
Rzucam wyzwanie światu, tworząc i dając inspirujące
przemówienia, po których już nic nie jest takie samo.”

Ewa Sowińska

Ewa Sowińska

Biegły rewident, coach biznesu
Bio
Partner ESO Audit i Zastępca Prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Wcześniej Członek Zarządu PricewaterhouseCoopers Sp. z o.o. Biegły rewident z 20-letnim doświadczeniem pracy w firmach audytorskich. Specjalizuje się w badaniach sprawozdań finansowych spółek realizujących kontrakty długoterminowe oraz spółek z sektora morskiego. Posiada duże doświadczenie w badaniu sprawozdań przygotowanych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSR/MSSF) oraz w realizacji projektów typu due diligence. Jest członkiem Gdańskiego Klubu Biznesu, Rady Programowej Pracodawców Pomorza oraz BPO Education Center przy Sopockiej Szkole Wyższej, a także członkiem Rady konsultacyjnej przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Zorganizowała kilka konferencji poświęconych zagadnieniom audytu, rachunkowości oraz społecznej odpowiedzialność biznesu. Prowadzi szkolenia dla członków rad nadzorczych i biegłych rewidentów z zakresu rewizji finansowej oraz MSR/MSSF. Jest członkiem Zespołu do spraw Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw powołanego przez Ministra Gospodarki. Zajmuje się coachingiem biznesu oraz life coachingiem. Jest przewodniczącą Rady Programowej Fundacji Forum Mentorów, a także Fundatorką i Wiceprezesem Zarządu Fundacji METAPOMOC.
Michał Bukowski

Michał Bukowski

Konsultant, trener, coach
Bio
Konsultant, coach i trener. Od 15 lat czynnie działający na polskim rynku.
Wychowany w rodzinie aktorskiej przez całe dzieciństwo miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją, jednak po studiach wybrał drogę konsultanta biznesu.
Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży.
Poprzez mentoring i coaching od lat wspiera rozwój menedżerów i liderów niemalże wszystkich szczebli zarządzania. Od siedmiu lat bada i rozwija zasady improwizacji scenicznej, błędnie rozumianej, jako coś przypadkowego i nieprzewidywalnego. Doświadczenia zdobyte na polu tych eksperymentów i ćwiczeń przenosi do szkoleń i programów rozwojowych.
Jest współtwórcą kategorii Mentoring Theater w Polsce. Współautor książki „Na okruchach zarządzania”.
Robert Buszta

Robert Buszta

Trener biznesu, coach
Bio
Trener, coach i doradca biznesu. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity trener/coach (i praktyk) z zakresu zarządzania: strategią, wynikami, ludźmi, ceną, badań i komunikacji w organizacjach gospodarczych, polityki personalnej, negocjacji, windykacji oraz strategii i technik sprzedaży. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada w Katedrze Teorii Zarządzania na SGH zarządzanie sprzedażą i coaching. Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową). Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 350 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ok. 300 osób.

Marek Kurto

Marek Kurto

Konsultant biznesowy, ekspert zarządzania i sprzedaży
Bio
Od początku kariery zawodowej związany z branżą finansową. Przez 20 lat rozwijał struktury sprzedażowe dla spółek dystrybucyjnych, firm ubezpieczeniowych oraz domów maklerskich (Pioneer, Gerling Konzern, Secus Asset Management, Nordea Zuerich oraz Crowd Venture S.E), pełniąc funkcje członka zarządu lub dyrektora sprzedaży – odpowiadał za sprzedaż oraz współtworzył politykę produktową.
Na rynku niepublicznym wraz z podległymi strukturami pozyskał 1,7 mld zł aktywów. Zaoferował jedną z pierwszych na polskim rynku usługę asset management, opartą o rynek prywatyzowanych przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa, współpracując z zagranicznym Bankiem (2003 rok). Realizował finansowanie na liczne projekty w sektorze energetycznym, private equity oraz na rynku nieruchomości (łączna wartość powyżej 400 mln zł).
Jest pasjonatem rozwoju osobistego i edukacji z zakresu inteligencji finansowej. Dużym uznaniem darzy Jacka Canfielda i Bodo Schaefera. Od lat współpracuje z Robertem Kroolem i Fundacją Lifeskills.
Absolwent Politologii UMCS w Lublinie, posiada tytuł MBA z zarządzania programu Uniwersytetu Central of Lancashire oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
Wojciech Herra

Wojciech Herra

Mówca inspiracyjny, coach mentalny
Bio
Jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce. Człowiek o wielu twarzach. Z jednej strony niezależny konsultant specjalizujący się w projektach ukierunkowanych na zwiększanie efektywności sprzedaży. Założyciel i właściciel firmy WH Performance Consulting, gdzie pracuje bezpośrednio z zarządami, właścicielami i menedżerami zarówno lokalnych firm jak i międzynarodowych koncernów projektując i wdrażać strategie ukierunkowane na pozyskanie nowych i rozwój relacji z istniejącymi Klientami. Pasjonat futurologii i psychologii konsumenta. Nieustannie z pasją i zaangażowaniem analizuje zmiany technologiczne i pokoleniowe, poszukując odpowiedzi na pytanie jak w ich obliczu będą wyglądały relacje marek, produktów i usług z Klientami przyszłości.

Z drugiej strony patron Instytutu Psychologii Sportu. Ewangelista wpływu głowy na wyniki w sporcie. Redaktor naczelny magazynu Psychologia Sportu. Coach mentalny wielu zawodników sportów zespołowych i indywidualnych. Misją życiową Wojtka jest pomaganie ludziom i organizacjom osiągać więcej i tym dążeniem do kolejnych sukcesów inspiruje i zaraża podczas szkoleń, kongresów czy indywidualnych konsultacji.

Prowadząc wystąpienia w niezwykły sposób Wojtek pokazuje przenikanie się zasad rządzących światem sportu i biznesu. Hasło “„Przenosimy to co najlepsze, ze sportu do biznesu, z biznesu do sportu” jest nie tylko modnym „claimem reklamowym”, ale przede wszystkim główną osią komunikacji podczas wystąpień. Wiele lat poświęconych zgłębianiu zasad mistrzostwa, czyli poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie co odróżnia najlepszych od bardzo dobrych sprawia, że wystąpienia Wojtka są nie tylko inspirującymi wydarzeniami, ale przede wszystkim przepełnionymi praktycznymi narzędziami sesjami rozwojowymi. Jeśli dodamy do tego niezwykłe poczucie humoru i łatwość nawiązywania kontaktu z publicznością liczącą zarówno kilkanaście jak i kilka tysięcy osób to zaproszenie Wojtka na kick-off meeting, kongres, czy konferencję jest decyzją pozbawioną ryzyka.

Beata Bednarczyk

Beata Bednarczyk

Trener i konsultant ds. zarządzania
Bio
Trener i konsultant ds. zarządzania w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Specjalizuje się w przywództwie, obsłudze klienta oraz zarządzaniu czasem. Jest trenerem Leadership Pipeline na rynku polskim oraz jednym z czołowych współpracowników biorących udział we wdrażaniu LPP na rynek polski. Z sukcesem współrealizowała pierwszy w Polsce projekt, Leadership Pipeline dla Energa Obrót SA. Brała również czynny udział w tłumaczeniu książki Stephen’a Drotter: “The leadership Pipeline”. Od ponad 10 lat jest wykładowcą na Podyplomowych Studiach Zarzadzania Projektami, realizowanymi na Akademii Koźmińskiego, prowadząc warsztat: Techniki wywierania wpływu – efektywna komunikacja.
Certyfikowany coach Noble Manhattan – certyfikat Practitioner Coach Diploma® (PCD®). W pracy coacha wykorzystuje wiele metod w celu wzmocnienia samooceny oraz aktywnych, I rozwojowych postaw u swoich klientów. Do sztandarowych narzędzi należą: Strength Deployment Inventory Test (SDI); Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI), Points of You®. W swojej praktyce zajmuje się coachingiem zwiększającym efektywność działania dla menedżerów zarządzających zespołami. Prowadzone sesje wspierają również młodych menedżerów w procesie budowania autorytetu u współpracowników oraz osiągania spodziewanych wyników. Z osobami na stanowiskach eksperckich i specjalistycznych pracuje nad efektywnym osiąganiem celów.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując dla takich firm jak: PKN Orlen – diagnoza potencjału; Commercial Union Polska S.A. – współudział w tworzeniu systemu rekrutacji – assessment center (narzędzi diagnostycznych); Kredyt Bank – diagnoza działu PR. Ponadto miała współudział w tworzeniu systemu motywacyjnego oraz udział w łączeniu Banku Gdańskiego S.A. i BIG Banku w ramach projektu Cost Reduction Product; WSK Rzeszów – cykl warsztatów usprawniających prowadzenie spotkań służbowych w firmie; Dodatkowo z sukcesami współpracowała z następującymi firmami: Orange; PGNiG SA; LOTOS Petrobaltic SA; ProCam Polska; Energa Obrót SA;
Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponadto ukończyła Personnel and Training Management w Nottingham University; Podyplomowe Studia Socjologiczne dla Menedżerów na Politechnice Gdańskiej oraz Pierwsze Studium Trenerów NLP i YAN System w Trans Cron Consulting Group Sp. z o.o.
Prywatnie pasjonuje się rugby i od 2014 roku jest prezesem zarządu Klubu Sportowego RC Czarni Pruszcz i odnosi sukcesy w propagowaniu idei i wartości rugby w młodym pokoleniu.
Zbigniew Kowalski

Zbigniew Kowalski

Mówca motywacyjny, konsultant, doradca
Bio
Dyrektor programowy spółki Komunikacja z pacjentem.pl, jeden z pierwszych w Polsce nauczycieli akademickich nauczających studentów wydziału lekarskiego metod porozumiewania się z pacjentami.
Doświadczony mówca motywacyjny, konsultant, doradca i trener komunikacji interpersonalnej. Zajmuje się głównie projektami rozwojowymi dla Lekarzy i Farmaceutów oraz pracowników firm farmaceutycznych. Świadczył usługi dla 92 kluczowych przedsiębiorstw z tego sektora.
Z wykształcenia jest negocjatorem i specjalistą ds. komunikacji oraz absolwentem podyplomowego kursu „Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny” na Uniwersytecie Medycznym Stanforda. Jest autorem kilku istotnych badań opinii, jak np. oczekiwania Pacjentów wobec Lekarzy. Od 2000 roku prowadzi treningi, wykłady motywacyjne, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 60 000 osób, w tym ponad 30 000 Lekarzy, 15 000 Farmaceutów, 5 000 Pielęgniarek i ponad 10 000 pracowników firm farmaceutycznych.
Pełni funkcję Przewodniczącego Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Od wielu lat występuje na najważniejszych zjazdach, konferencjach i kongresach medycznych. Interaktywne i praktyczne wystąpienia Zbigniewa Kowalskiego dotyczą porozumienia, lojalności, zarządzania relacjami i motywowania do przestrzegania zaleceń dzięki dobrej komunikacji. Zapraszany jako komentator i ekspert oraz cytowany przez czołowe media.
Jest współautorem bestsellerowej książki „Mount Everest Biznesu”, autorem rozdziałów na temat komunikacji w podręcznikach „Nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych”, „Kompleksowa opieka nad pacjentem w wieku podeszłym”, „Kuchnia dla serca” i autorem poradników „Zdrowa Komunikacja”, „Wspólnie dla serca”, „Jak stworzyć gabinet doskonały”, „Komunikacja z pacjentem w gabinecie okulistycznym”, „Współodpowiedzialność w terapii hemofilii – jak rozmawiać z pacjentem i jego rodziną”.
Jest akredytowanym konsultantem Insights Discovery (typologia stylów funkcjonowania) oraz Body Language Institute Washington (rozpoznawanie kłamstwa w kontakcie interpersonalnym).