Zbigniew Kowalski

Bio
Dyrektor programowy spółki Komunikacja z pacjentem.pl, jeden z pierwszych w Polsce nauczycieli akademickich nauczających studentów wydziału lekarskiego metod porozumiewania się z pacjentami.
Doświadczony mówca motywacyjny, konsultant, doradca i trener komunikacji interpersonalnej. Zajmuje się głównie projektami rozwojowymi dla Lekarzy i Farmaceutów oraz pracowników firm farmaceutycznych. Świadczył usługi dla 92 kluczowych przedsiębiorstw z tego sektora.
Z wykształcenia jest negocjatorem i specjalistą ds. komunikacji oraz absolwentem podyplomowego kursu „Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny” na Uniwersytecie Medycznym Stanforda. Jest autorem kilku istotnych badań opinii, jak np. oczekiwania Pacjentów wobec Lekarzy. Od 2000 roku prowadzi treningi, wykłady motywacyjne, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 60 000 osób, w tym ponad 30 000 Lekarzy, 15 000 Farmaceutów, 5 000 Pielęgniarek i ponad 10 000 pracowników firm farmaceutycznych.
Pełni funkcję Przewodniczącego Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Od wielu lat występuje na najważniejszych zjazdach, konferencjach i kongresach medycznych. Interaktywne i praktyczne wystąpienia Zbigniewa Kowalskiego dotyczą porozumienia, lojalności, zarządzania relacjami i motywowania do przestrzegania zaleceń dzięki dobrej komunikacji. Zapraszany jako komentator i ekspert oraz cytowany przez czołowe media.
Jest współautorem bestsellerowej książki „Mount Everest Biznesu”, autorem rozdziałów na temat komunikacji w podręcznikach „Nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych”, „Kompleksowa opieka nad pacjentem w wieku podeszłym”, „Kuchnia dla serca” i autorem poradników „Zdrowa Komunikacja”, „Wspólnie dla serca”, „Jak stworzyć gabinet doskonały”, „Komunikacja z pacjentem w gabinecie okulistycznym”, „Współodpowiedzialność w terapii hemofilii – jak rozmawiać z pacjentem i jego rodziną”.
Jest akredytowanym konsultantem Insights Discovery (typologia stylów funkcjonowania) oraz Body Language Institute Washington (rozpoznawanie kłamstwa w kontakcie interpersonalnym).
Ten wpis został opublikowany w . Zakładka permalink .